Hitto kun on liukasta!!! Miten te oikein pysytte pystyssä tuolla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Kaikki se eilen syntynyt loska on jäätynyt, tiet on yhtä jäistä röpelöä. Mulla on aina se sama ongelma etten meinaa pysyä tolpillani! Vaikka on mukamas hyväpohjaiset kengätkin, aina kaatuilen tuolla kun jalka lipeää.

Miten hitossa tuolla voi pysyä pystyssä, pitääkö hommata jotkut liukuesteet vai? En kyllä varmaan niilläkään pysyis pystyssä,,, Oikein kauhistuttaa katsoa kun ihmiset pyöräileekin tuolla, ja teinit hiippailee tasapohjaisissa tennareissaan. Noh. ehkä mä oon vaan joku luonnon oikku, muita ei näytä paljon lliukkaus haittaavankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25786167:
Kunnon jalkineet ei ole liukkaita

WJ88176.jpg

No mulla on tuommoiset, kumipohjat ja kaikkea, eikä auta. Pitänee hommata jotkut jäävuorilla kiipeilyyn tarkoitetut vuorikiipeilykengät

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25786228:
Onko kumipohjat kylmässä kovettuvaa kumia, jolloin niistä tulee helvetin liukkaat?

En mä oo niitä alkanut kynnellä pihalla naputtelemaan, siinä vaiheessa olisin viimeistään perseellään :D Nyt ei ole kuin 2 astetta pakkasta, joten mahtaisikohan ne tämmöisissä lämpötiloissa vielä kovettuakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25786253:
Kyllä huono kumi kovettuu jo tuossa lämpötilassa

No sitten mulal ei varmaankaan ole koskaan ollut hyviä kenkiä... Kaikissa kengissä aina lukee vain että "ulkopohja kumia", niin hankalapa niiden liukkaudesta on mitään tietää ennenkuin niitä kokeilee :/

Yhteistyössä