M
"mimmi"
Vieras
Kaikki se eilen syntynyt loska on jäätynyt, tiet on yhtä jäistä röpelöä. Mulla on aina se sama ongelma etten meinaa pysyä tolpillani! Vaikka on mukamas hyväpohjaiset kengätkin, aina kaatuilen tuolla kun jalka lipeää.
Miten hitossa tuolla voi pysyä pystyssä, pitääkö hommata jotkut liukuesteet vai? En kyllä varmaan niilläkään pysyis pystyssä,,, Oikein kauhistuttaa katsoa kun ihmiset pyöräileekin tuolla, ja teinit hiippailee tasapohjaisissa tennareissaan. Noh. ehkä mä oon vaan joku luonnon oikku, muita ei näytä paljon lliukkaus haittaavankaan.
Miten hitossa tuolla voi pysyä pystyssä, pitääkö hommata jotkut liukuesteet vai? En kyllä varmaan niilläkään pysyis pystyssä,,, Oikein kauhistuttaa katsoa kun ihmiset pyöräileekin tuolla, ja teinit hiippailee tasapohjaisissa tennareissaan. Noh. ehkä mä oon vaan joku luonnon oikku, muita ei näytä paljon lliukkaus haittaavankaan.