Miten eroaa hyvä ja huono suoristusrauta? Satsaanko kalliiseen, ostanko keskihintaisen vai tyydynkö halpaan?

Nanna
Kun on kokeillut laadukasta (ja kallista), ei nuo kolmekybän raudat kelpaa enää mihinkään... Testaa GHD, se on kallis mutta toooodella hyvä (voit vaikka googlailla suosituksia) ja sillä on ihan hyvä jälleenmyyntiarvo esmes Huuto.netissä käytettynäkin, jos et sitten tykkääkkään. Mutta kannattaa olla tarkkana että ostaa aidon. Ja muista aina käyttää lämpösuojaa!
 
FBI
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:
Kun on kokeillut laadukasta (ja kallista), ei nuo kolmekybän raudat kelpaa enää mihinkään... Testaa GHD, se on kallis mutta toooodella hyvä (voit vaikka googlailla suosituksia) ja sillä on ihan hyvä jälleenmyyntiarvo esmes Huuto.netissä käytettynäkin, jos et sitten tykkääkkään. Mutta kannattaa olla tarkkana että ostaa aidon. Ja muista aina käyttää lämpösuojaa!
GHD:ta suosittelen minäkin. Kallis on mutta aivan huipputuote! Mulla on myös aiemmin ollu halvempi rauta, eikä noista voi puhua edes samalla viikolla.
 
Merkkiä en tiedä,kun ei raudassa ole.
Mutta tuollainen nykyään paljon myyty pieni ja ohut.
Halvatun hyvä,ehdottomasti paras mistään raudoista joita koskaan ollut.
Tulee suorat kuten kiharat ja näppärämpää ei ole.
Parikymppiä oli hinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Teflon on hyvä. Mä ostin muistaakseni jonkun liki kolmenkybän raudan ja hyvin on pelannut. Katso raudan leveys, ettei tuu ylläreitä sitten kotona. Mä ostin liian leveän, ohuempi olisi ollut parempi.
Miten käytännössä vaikuttaa tuo levyjen koko?
Ohuemmalla on helpompi tehä kiharoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Teflon on hyvä. Mä ostin muistaakseni jonkun liki kolmenkybän raudan ja hyvin on pelannut. Katso raudan leveys, ettei tuu ylläreitä sitten kotona. Mä ostin liian leveän, ohuempi olisi ollut parempi.
Miten käytännössä vaikuttaa tuo levyjen koko?
Ohuemmalla on helpompi tehä kiharoita.
Ok, kiitos tiedoista :) Onko muita tärkeitä ominaisuuksia kun säädettävä lämpö, keraamiset ja ohuehkot levyt ..?
 
Itsellani on kanssa GHD ja on aivan alyttoman hyva. Vanhimmalla likalla oli joku 30 e halpisversio ja ihan rahanhukkaa. Ei voi puhua edes samana paivana kun naita kahta vertailee. Kampaajani kehui markettiversioista OBH Nordican laitetta hyvaksi.
 
straightener
laadukkaaseen hiustensuoristajaan kannattaa ehdottomasti sijoittaa. valitse ghd tai herstyler. täällä perustelut: http://chicblush.blogspot.com/2011/03/straight-ahead-ultimate-flat-iron.html
 

Yhteistyössä