O
"OMG"
Vieras
avoerosta jo 7 vuotta, enkä aikoinaan jaksanut tyhmyyttäni mitään elatusmaksuja alkaa pyydellä. Noh, poika on nyt 10v ja harrastukset, vaatteet ym. maksaa! Itse olen opiskelija nyt, työmarkkinatuen turvin. Pyysin lapsen isää osallistumaan harrastus ja vaatehankintoihin. Vastaus oli ei
Lapsi käy epäsäännöllisen säännöllisesti isänsä luona, mikä vaikeuttaa mitään säännöllisen harrastuksen aloittamista
Isä ei suostu kuskaamaan 20km harrastukseen, eikä anna lapsen olla kotona mun luona kun on "hänen päivä". Tästä sit itkut lapsen kans väännettiin eilen... eka kerta kun ois halunnut alottaa jonkun säännöllisen harrastuksen. Että voi aikuinen ihminen (isä) olla itsekäs. No, en mä voi sitoutua että hakisin varta vasten lapsen sieltä 20km päästä tähän meidän lähelle harrastuksiin. Isä kuskaa kouluun lasta ton matkan aina sillon tällön kun arkena hällä on vapaata ja lapsi on siellä. Sitten, yritin tosiaan järkeistää noita hankintoja, jo talvella ekan kerran ehdotin et mitä jos ostettas yhdessä yhdet luistimet, yhdet kengät ja ulkovaatteet, koska ne on kalliita. Niin ei käynyt isälle. Hän hommaa omat mitkä on siellä hänen luona ja mun on hommattava meille omat. Ei mitään järkee! Noh, nyt isä itse otti yhteyttä lastenvalvojaan? sopiaksemme elareista joita hän rupeasi maksamaan. Aikahan saatiin puolentoista kuukauden päähän, hän ei suostu tulemaan mun kanssa samalle ajalle :/ ?!?
Mä en oo vaatinu siltä mitään, vaan pyysin osallistumaan ja järkeistämään hommaa mut ei...hää vetää vaikeimman kautta.
No, jos me nyt sovitaan joku summa, kun mä saan vain työmarkkinatukea, niin mitäs sit jos mä joskus saan töitä eli palkkaa, pitääkö sitten sopia uudestaan? Entä jos mulla on satunnaisia sijaisuuksia opiskelun aikana?
Lapsi käy epäsäännöllisen säännöllisesti isänsä luona, mikä vaikeuttaa mitään säännöllisen harrastuksen aloittamista
Mä en oo vaatinu siltä mitään, vaan pyysin osallistumaan ja järkeistämään hommaa mut ei...hää vetää vaikeimman kautta.
No, jos me nyt sovitaan joku summa, kun mä saan vain työmarkkinatukea, niin mitäs sit jos mä joskus saan töitä eli palkkaa, pitääkö sitten sopia uudestaan? Entä jos mulla on satunnaisia sijaisuuksia opiskelun aikana?