miten ehtii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen mietteissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen mietteissä

Vieras
esim.lenkkeillä jne.olen aina urheillut tosi paljon ja nyt kun on yksi lapsi tuo on aika helppoa.miten olette järjestäneet omen ajan vai onko sitä 2 lapsen äideillä :snotty: .tosin vuosi menee nopeasti vaikka taukoa pitäen mutta kaikkea sitä miettii........ :$

mulla on kaksi lasta ollut alusta alkaen, on nääs kaksoset ja joka ikinen päivä olen lenkkeillyt heidän kanssaan. Näin ovat oppineet pääsemään kunnon pitkille päiväunille vaunuissa ja mamman pakarat ovat tosi piukeat =) =)

kyllä sitä vaan järjestyy aikaa ittelle,kun laittaa järjestymään.Iltasin ja viikonloppuisin.Nyt tosin pimeällä inho lähteä yksin,mut otsalampun kans on tullut mentyä.Joskus mietin naruhyppelyä pihalla,kun lapset leikkii...mut en oo viel toteuttanut

Minä käyn kerran viikossa jumpassa, joka alkaa klo 20. Odotan takki päällä lasten isää tulevaksi siihen mennessä maanantaisin kotiin, aina en pääse silloinkaan.
Sunnuntai on joulukuuta lukuunottamatta perheen yhteinen vapaa, jolloin yritän käydä lasten kanssa uimassa tai liikkua itse, mutta kahden lapsen, nyt 3v ja 1v äitinä kaipaan valtavasti omaa aikaa käydä ryhmässä harrastamassa liikuntaa, mitä puolisoni työajat ei mahdollista. Asumme paikalla, jossa tiellä ei ole edes katuvaloja, joten kilometrin kävely vilkasliikenteiselle tielle ilman pyörätietä ei saa mua moneen kuukauteen iltaisin ulos.

Yhteistyössä