Miten blogilla voi tienata rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neuloja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neuloja"

Vieras
Luen erittäin vähän blogeja ja lähinnä tulee sellaista katsottua jos joku tänne palstalla laittaa linkin, mutta ei siis todellakaan joka kerta kun täällä linkin näen. Eli mulle on siis tuo blogimaailma aika tuntematon. Viimeksi tänään tuli esille yhdessä ketjussa, että blogin pitämisellä voi tienata rahaa. Miten? Kuka siitä maksaa? Ilmeisesti pitää olla mainoksia blogissa niin siitä saa rahaa? Varmaankin blogin pitää olla myös kiinnostava ja paljon seuraajia, että sillä voi päästä tienaamaan.

On käynyt mielessä blogin pitäminen omaksi iloksi, mutta sitten mietin että jaksaisinko ja muistaisinko pitää sitä ajan tasalla eli riittäisikö kuitenkaan mielenkiinto blogin pitämiseen. Enkä nyt ajatellut, että mä olisin kykeneväinen pitämään sellaista blogia, että sillä mitään tienaisi. Lähinnä ajattelin sitä tekemieni käsitöiden esittelyyn.

joo ei kukaan lue blogia jota ei ole, ja niistä maksetaan joilla on lukijoita. Ja et saa lukijoita ellet itse seuraa muitten blogeja, koska usein seuraaminen on vastavuoroista, vähän kuin vaihtokauppa. Ja neuleblogeja on tuhansia. Pare olla hyviä kuvia, omia malleja ja ohjeita jos meinaat menestyä. ei ole niin helppoa.

[QUOTE="vieras";29176227]joo ei kukaan lue blogia jota ei ole, ja niistä maksetaan joilla on lukijoita. Ja et saa lukijoita ellet itse seuraa muitten blogeja, koska usein seuraaminen on vastavuoroista, vähän kuin vaihtokauppa. Ja neuleblogeja on tuhansia. Pare olla hyviä kuvia, omia malleja ja ohjeita jos meinaat menestyä. ei ole niin helppoa.[/QUOTE]

No en mä ajatellutkaan, että mä saisin aikaiseksi sellaista blogia jolla voisi ansaita rahaa. Siis lähinnä muiden harrastajien seurattavaksi sitä lähinnä ajattelin ja sitä kautta saisi ajatusten vaihtoa, vinkkejä jne. Toki pitäisi sitten seurata muidenkin blogeja kuten tuossa mainitsit. En vain tiedä onko musta pitämään blogia, laiskuus saattaa yllättää. :D

Jos blogissa on mainoksia, niiden klikkailusta tulee bloggaajalle rahaa. (Ei tosin kannata yrittää huijata itse klikkailemalla niitä.)

Jos blogi on suosittu, jotkut valmistajat lähettää koekappaleita bloggaajalle arvioitavaksi, ajatuksena että yhden mallikappaleen lähettämällä saa näkyvyyttä tuhansien silmäparien edessä. Hyvää bisnestä firmoille.

Alkuperäinen kirjoittaja täälläpä;30814174:
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/

Aika helposti satasen - parin mainostulot pystyy tekemään, jos on aktiivinen

vittu vielkö sä jaksat? klikkailetteko te mammat tän yhen spämmääjän linkkejä jatkuvasti vai miten se jaksaa vaan jatkaa ja jatkaa?

Yhteistyössä