K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ainakin tänä vuonna ollut keskivertoa voimakkaammat oireet lepästä.
Juu, näin sit ite pähkäilin, että vois olla, täytyy vissiin jättää ainakin noi pähkinät ja mausteisemmat ruoat pois listalta näin keväällä, ehkä omenakin, jos pystyn. Kaikkina vuosina minulla ei ole ollut mitään. Tuli ne loput labravastauksetkin, oli kivasti kohonnut se ferriinikin 13:sta 76:een (tosin taulukkoa muutettu maaliskuussa ja vanhan asteikon mukaan vastaa lukemaa 50,16, mutta hyvä silti) eli vaan tulehdusarvon kaks lukemaa hiukan koholla ja hb 117 (aika hyvä jo sekin)

Juu, näin sit ite pähkäilin, että vois olla, täytyy vissiin jättää ainakin noi pähkinät ja mausteisemmat ruoat pois listalta näin keväällä, ehkä omenakin, jos pystyn. Kaikkina vuosina minulla ei ole ollut mitään. Tuli ne loput labravastauksetkin, oli kivasti kohonnut se ferriinikin 13:sta 76:een (tosin taulukkoa muutettu maaliskuussa ja vanhan asteikon mukaan vastaa lukemaa 50,16, mutta hyvä silti) eli vaan tulehdusarvon kaks lukemaa hiukan koholla ja hb 117 (aika hyvä jo sekin)
Olisiko eturauhasongelmaa, testosteronin lasku vaikuttaa hemoglopiiniin ja rauta-arvoihin.

Outoa on toi osan joksufaneja Devito vihakin (eivät taida kaikki olla Balkanilta tosin) mihin toi siis perustuu, ku itehän pidän jopa enemmän siitä Supersonic versiosta missä Devito mukana, mutta sanoituksiin en ole perehtynyt, onko niissä jotain kummallista sitten.

Yhteistyössä