miten alkaa

Mulla alkoi kutakuinkin samoilla viikoilla (12+1) tiputteluvuodolla ja menkkamaisella jomotuksella. Vuoto muuttui aika pian (tunteja) runsaaksi (kirkasta verta ja hyytymiä). Vuotoja ja jomotuksia voi olla normaalisti etenevässä raskaudessakin! Pääsetkö lääkärille tarkistamaan asiaa? Tsemppiä, toivottavasti sulla ja kyytiläisellä kaikki hyvin!
 
KeepCool
Poika04, luen mun kirjoitus tuolta "Keskenmenon kokeneet, ajatustenvaihtoa" keskustelusta. Siellä kerron aika tarkkaan, miten oma keskenmenoni eteni alkuviikosta.
Luulisin kuitenkin, että vuoto on aika varma merkki km:sta. Soita gyn. polille ja vaikka liioittele vähän oireita, että pääset asap ultraan!!!
:hug:
 
kiitos vastanneille

eilen kävin sairaalan päivystyksessä, eivät suostuneet ultraamaan eikä kuuntelemaan sydän ääniä..tulee kuulema ulos jos on tullakseen ei tässä vaiheessa mitään tehtävissä--) itku kyllä pääsi moisesta kommentista..Tule takaisin jos alkaa tulee verta kunnolla, ota särkylääkettä ja AJATTELE POSITIIVISESTI
 
KeepCool
Poika04, yritä olla välittämättä hoitajien tökeröistä kommenteista. Just samalla tavalla mullekin sanottiin - ja niinhän se ikävä kyllä on. Mutta voisi asian jotenkin pehmeämmin esittää. Hoitajille keskenmenot on arkipäivää vaikka odottaville äidille painajainen, josta tulee totta. On kuitenkin tosi paljon odottavia, joilla on vuotoja ja se ei tarkoita mitään pahaa. Olen todennut, että raskaus on epävarmuuden sietämistä. Yritä jaksaa! :/
 
Toivon todella, että sinulla on kaikki hyvin. En halua pelästyttää, mutta kun itselläni tuli aivan vähän verta, niin äitini sanoi, että mene päivystykseen niin he katsovat onko kaikki hyvin. Minä päätin kuitenkin ensin soittaa ja nainen vastaanotossa sanoi todella tylysti, että sitten vasta kun on kovat kivut tai verta tulee paljon, niin sitten voit tulla.

Itselläni oli sitten loppujen lopuksi käynyt kehnosti ja lääkkeellisestä poistosta on kohta kaksi viikkoa. Jos eivät neuvolassakaan maanantaina suostu ottamaan sinua sydänääniä kuuntelemaan, niin sinuna varaisin ajan yksityiseltä, niin saat asiasta samantien selvää. Itse en mennyt ja kivut jatkuivat, jotka loppujen lopuksi osoittautuivat supistuksiksi.

Pidän kuitenkin peukkuja pystyssä, että kaikki ok, sillä kaikissa tapauksissa vuoto ja säryt eivät merkitse keskenmenoa!
 
Miten kävi poika04?

Minun keskenmenoni alkoi parilla verisellä lorahduksella, josta seurasi pari päivää pelkkää tiputtelua. Sitten alkoivat kivut ja runsas vuoto.

Tsemppiä, toivottavasti sinulla kyse ei ole keskenmenosta! :hug:
 
Säikähdyksellä selvittiin ja tähän mennessä kaikki ainakin ihan hyvin....nyt siis 14+6 ois viikkoja..Jännitän rakenneultraan menoa jo nyt =) Kun ei silleen itse tiedä mistään mitään kun ei viellä ole liikkeitä....toivottavasti alkaisivat tuntumaan

Kiitos kaikille vastanneille ja tsempanneille :flower:
 

Yhteistyössä