V
vierailija
Vieras
eikö näy mitään? Mulla lukee et ei voi näyttää mun maassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikö näy mitään? Mulla lukee et ei voi näyttää mun maassa.
Eiku muistin väärin:eikö näy mitään? Mulla lukee et ei voi näyttää mun maassa.
Kaltaisesi avoimien rajojen kannattajat mahdollistavat terrori-iskut Euroopassa ja mahdatte olla ylpeitä verisistä käsistänne...Itse asiassa sinä olet terroristien kannalta mitä hyödyllisin.
Terroristien tavoitteena on levittää kauhua.
Sinä auliisti levität sitä heidän puolestaan 24/7
Voivat välillä jättää jopa pari terrori-iskua suunnittelematta ja painua kaljalle nauramaan partaansa ja muistelemaan, että kymmenen vuotta sitten tehtiin hemmetin hyvä terrori-isku kun palstapersu mässäilee sillä vieläkin - hei, ei meidän tartte levittää kauhua mihinkään kun ne raukat tekee sen itse.
Voi tuota lapsenuskoa...Olisi hyvä muistaa oikeuden sääntöjä kuten: lähtökohtaisesti jokainen on syytön, ennen kuin toisin todistetaan. Ei siis kukaan heistä ei ole terroristi, tai kukaan meistä ei ole murhaaja, syntyessään; ei edes suomalainen Valjakkala.
En ole syytä uskoa, että pakolaiset eivät palaisi kotimaahansa, jos olosuhteet siellä paranisivat. Venäjä tekee nyt suurta jälleenrakennustyötä Syyriassa, ja vakuuttaa, että kaikki pakolaiset pääsevät pian palaamaan kotimaahansa takaisin. Sitä odotellessa.
Tämän hetken tiedoilla on aika helppoa estimoida tulevaisuuttamme, ja voi hyvinkin pian olla niin päin, että pian Suomikin volisee pakolaisten perään, koska oma nuorisukupolvi välttää lisääntymästä ja elää vain itselleen. Jos Pride on suunta tulevasta, niin kohta EU on pullollaan androgyynejä, jotka eivät onneksemme lisäänny? Varmasti lisääntyvät ilman seksiäkin, koska seura tekee kaltaisekseenMutta silti!, huomatkaa se, että "valkoisten" ihmisten kokonaislukumäärä ei siinä kasva.
Tähän pitää ottaa kantaa.Ne jotka äänestävät persuja eivät ylipäänsä ajattele mitään muuta kuin maahanmuuttoa.
Miksi kysyt? Kysytkö koska sinulla ei ole perustelua? Minä vastaan. Ei päästä eroon ilman persuja koska ei ole haluja muilla puolueilla.Pidän.
Mutta eiköhän noista vääristä syistä maahantulevista päästä eroon ilman persujakin.
En siis näe edes sen takia syytä äänestää.
Miksi kysyt? Kysytkö koska sinulla ei ole perustelua? Minä vastaan. Ei päästä eroon ilman persuja koska ei ole haluja muilla puolueilla.
Taidat olla tyhmä. Tarjolla on jompi kumpi.En mä halua niistä kumpaakaan. EN KUMPAAKAAN!
En persuja enkä maahanmuuttajia.
Taidat olla tyhmä. Tarjolla on jompi kumpi.
Etkö tunnista edes kysymystä?Ja mitä muka kysyin?
Etkö tunnista edes kysymystä?
Sinulla olisi huntu päässä jos vasemmisto olisi päässyt hallitukseen persujen sijaan. Onneksi 2015 oli persut hallituksessa.Johan se nähtiin mitä saivat jytkyllään aikaiseksi. Ei_yhtään_mitään
Harkimo on valinnut puolueensa johtoon vain pakkoruotsia kannattavia. Kannatatko sinäkin pakkoruotsia?Kunhan Harkimo saa puolueensa pystyyn, niin siihen ääneni kannan
Mutta eiköhän n...No laihatahan tähän kysymys jonka muka esitin.
Vittu mitä pas...kaa....Ajattelen, etten ole persuja tarvinnut ennenkään enkä tarvitse nytkään ja että äänestän ihan oman arvomaailmani mukaan.
Kyseleekö täällä kaikkia muita puolueita äänestävät teiltä persuilta, miksi ette äänestä puoluetta xx? Ei.
Sinulla olisi huntu päässä jos vasemmisto olisi päässyt hallitukseen persujen sijaan. Onneksi 2015 oli persut hallituksessa.
Vaaleensininen on suosittu väri Venäjällä.Aika hatara perustelu, mikä todistaa juuri sen, että persujen ja sinisten politiikan perusta on huttua.
(Muuten: venäjäksi vaalensininen tarkoittaa homoa. Arvaattehan, kuin siellä nauretaan Suomen siniselle puolueelle - tooo-si homot).
Harkimo on valinnut puolueensa johtoon vain pakkoruotsia kannattavia. Kannatatko sinäkin pakkoruotsia?
Aika hatara perustelu, mikä todistaa juuri sen, että persujen ja sinisten politiikan perusta on huttua.
(Muuten: venäjäksi vaalensininen tarkoittaa homoa. Arvaattehan, kuin siellä nauretaan Suomen siniselle puolueelle - tooo-si homot).
Ihanaa monikulttuuria: puukotus kostettu ampumalla.
https://samnytt.se/yngling-skots-i-benen-i-uppsala/
Yngling sköts i benen i Uppsala
Te suvakit olette ristiriitaisia. Toisaalta kannatatte pakkoruotsia, toisaalta taas ette haluaisi persujen osaavan pakkoruotsia, koska on ikävä kuulla totuutta monikulttuurin ihanuudesta.Te persut olette ristiriitaisia. Toisaalta vastustatte pakkoruotsia, toisaalta taas edellytätte jokaisen ymmärtävän näitä "pakkoruotsinkielisiä" kirjoituksia.
Mitäs veikkaat, kuinka moni Venäjällä tietää puolueesta nimeltä siniset?Aika hatara perustelu, mikä todistaa juuri sen, että persujen ja sinisten politiikan perusta on huttua.
Mitäs veikkaat, kuinka moni Venäjällä tietää puolueesta nimeltä siniset?