Miten aikoinaan eksyitte tänne palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sockervadd
av:lla olin noin 3v, mutta kun se nyt keväällä uusittiin niin en viihtynyt siellä. moni kertoi tulevansa tänne ja minäkin tulin. toki olin aiemminkin käynyt täällä satunnaisesti tämän 3v aikana, mutta pidin tätä monimutkaisena.. toisaalta nyt kun tänne on kirjoitellut niin ei tämä lainkaan hankalaa ole vaan aika yksinkertaista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tulin ostamaan tai myymään jotain silloiselle kirpparille, ja sitten vahingossa eksyin tänne... se oli loppuvuotta 2005 muistelisin.

Sama juttu sitten kuin mulla :) Kirpan kautta minäkin kun kaveri oli siitä höpöttänyt.
 
Poika oli noin vuoden ikäinen eikä nukkunut öitä, tai nukkui todella huonosti. Öiseen aikaan sitten istuin lapsi sylissä koneella ja lueskelin palstaa. Nykyisin onneksi yöt saa nukkua, mutta niin vain jäin palstaan koukkuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Siskokulta kertoi, että näitä juttuja lukemalla musta voi joskus tulla yhtä hyvä äiti kuin se itse on :kieh: :LOL:
:LOL: Tulihan susta.

Mä en edes muista miten tänne päädyin. Esikoinen on varmaan pilalla kun en sillon vielä palstaillu, mutta onneksi keskimmäinen ja nuorin on pelastettu, kun täällä aina tiedetään niin hyvin miten noita pitää hoitaa ja kasvattaa. :kieh:
 
Rii
Tämän raskauden seurauksena... Jotain googletin! Kaveri on pörränny täällä vähän kauemmin ja oli puhunu jotain juttuja.
Eli -08 helmikuu tais olla!! Ajattelin irtaantua kun vauva syntyy syys-lokakuussa ( eli tuskin koskaan pääsen irti ) Täysin koukussa olen!!
 

Yhteistyössä