Miten aikoinaan eksyitte tänne palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
olis liberon sivuilla ja siellä kirjoitettiin jotain tästä palstasta ja tulin sit kurkkaan. eka en tykännyt, mut kummasti sitä koukuttuu. lopullinen siirtymä tänne tapahtui kun ex alkoi lukemaan miun kirjoituksia liberolta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Profiilista löytyy... =)
Miettinytkin joskus tuota sun ajankohtaisohjelmaa että mikä on ollut.
45min. Muka kotiäidit koukussa keskustelupalstoihin, höh sanon minä :D ;)
Juttussa oli tämä palsta esillä.
Ei voi pitää paikkaansa :LOL:
Olisi pitänyt nähdä.Tuskin varmaan enää mistään löytyy.

Löytyy se http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?500923
Kiitos :flower:
Ketähän nuo äidit ovat?Palstaileekohan vielä?Jotain nikkejäkin näkyi taustalla.
 
Mie kävin ensin selaamassa vauvalehden sivuja, ja sieltä jonkun linkin kautta löysin vaaleanpunaiselle Kaksplussalle.
Jäin seuraamaan yhtä keskustelua ja seuraavana päivänä klikkasin itseni omatoimisesti sinne sivulle... ja sinne (tai siis tänne) jäin... maalis-huhtikuussa vuonna 2002 :eek: :ashamed:
 
vieras
Oon pyörinyt täällä jo niin kauan etten tarkkaan muista. Aluksi olin mustana, nykyisin harvemmin. Sen muistan, että odotusaikana kävin verkkoklinikalla -onkohan siellä enää ketään?
Vauvan syntymän jälkeen etsin ulkouluseuraa. Taisin siis ensin käydä tuolla tapaillaan - osiossa, joka silloin toimi vilkkaammin kun ei ollut kerhojakaan.
 
sisko käy täällä ahkeraa ja ennen tapasin kiusoitella ja naureskella, että jo on palsta. mutta sitten yks ilta kun ei ollu mitään tekemistä tulin kattoon, että mitä se sisko ja muut äidit täällä oikeen juttelee ja niinpä koukutuin itekin..
 
höpö
Kaveri vinkkas, se pitäis kyllä kuristaa :D Mutta siis noista kerhoista, lukeeko niistä missään, onko ihan aivoton kun en ole löytänyt, joku vaan välillä mainitsee jotain...?
 
joutuessani armottomaan "raskaana-ei-raskaana-vakavasti-sairas" rumbaan... hyvin pitkä tarina mutta perhekerhosta tänne tulin...

siellä oli muka liikaa provoja :LOL:

sit yks palstalainen otti mut siipiensä suojaan (mitä hälle nykyään kuuluu?) ja sitte mä jäin tänne. kun tilanne oli ohi jäin toivottomiin haaveilijoihin hetkeks...
 
mouse73
Miespuolinen ystävä kertoi muutama vuosi sitten, että täällä palstailee ihan sekopäistä sakkia, jolla on tosi pimeät jutut. Minä toki tunsin heti itseni kotoisaksi... :)
 
vieras
Saiccu:

"45min. Muka kotiäidit koukussa keskustelupalstoihin, höh sanon minä :D ;)
Juttussa oli tämä palsta esillä."

Löytyy se http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?500923"

Ketähän nuo äidit ovat?Palstaileekohan vielä?Jotain nikkejäkin näkyi taustalla.

Uneton,Koivunkäpy,Danjuska,Tanskuliini,tinttamooses(?) harmaana näkyi tuolla.
Koivunkäpy taitaa ainakin palstailla?
 

Yhteistyössä