Miten 4v voi hukkua rantaveteen?

.-.
Monet 4-vuotiaat osaavat jo uida.
Osalla taas ei ole lainkaan kokemusta vedestä.

Siksi, että sinun lapsesi on jotain näistä tai siltä väliltä ei voi vetää johtopäätöksiä.

Ongelman aiheuttaa se, että vanhemmat eivät tiedä, missä mennään. Yksi yleinen ongelma taaperoiden vanhempien ymmärryksessä on se, että lapsi ei kellu pystyasennossa. Siten tissien syvyisessä vedessä kaatunut taapero ei itsenäisesti saa ilman kohtuullista komemusta vedestä enää jalkoja alleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Aivan karmee juttu taas :'(

Itellä 4v poika ja voi luoja jos jotain tommosta tapautus. Siskot on 2v11kk ja 1v1kk ja joo, mä olen se hysteerinen äiti siellä rannalla joka kokoajan komentaa ja käskee. :xmas:
Mä oon myöskin sitten se ylihysteerinen äiti, hyi meitä :xmas:
Ja mä :xmas:
Just eilen illalla sanoin miehelle, että olen ihan ylihysteerinen nykyään kun olen tytön kans rannalla.
Ihme kyllä ei siihen mitään kummempaa ylihysteriasta kommentoinut. B) Palokuntalaisena tietää, että vesi ei välttämättä aina ole kaveri. Ei ole mukavaa lähteä vesipelastustehtäviin kun ei ikinä tiedä mitä on vastassa.

Alkuperäinen kirjoittaja .-..:
Monet 4-vuotiaat osaavat jo uida.
Osalla taas ei ole lainkaan kokemusta vedestä.

Siksi, että sinun lapsesi on jotain näistä tai siltä väliltä ei voi vetää johtopäätöksiä.

Ongelman aiheuttaa se, että vanhemmat eivät tiedä, missä mennään. Yksi yleinen ongelma taaperoiden vanhempien ymmärryksessä on se, että lapsi ei kellu pystyasennossa. Siten tissien syvyisessä vedessä kaatunut taapero ei itsenäisesti saa ilman kohtuullista komemusta vedestä enää jalkoja alleen.
Kyllä mä sen tiedän, että jos ei osaa sukeltaa ja vaikka osaisikin, niin tuonkin ikäinen hukkuu todella helposti matalaankin veteen, on meilläkin ollut sellainen tilanne, että toi neiti kaatui vedessä, eikä olis omin avuin päässyt sieltä pois.

Yhteistyössä