mitem usein käytte lasten kanssa ulkona syömässä?

  • Viestiketjun aloittaja ei hesee tai mäkkii
  • Ensimmäinen viesti
Tosi vaihdellen, mutta ehkä n. kerran kuussa keskimäärin. Lomareissuilla yms. tietysti päivittäin, ja muutenkin kesällä tulee välillä käytyä. Joskus talvella saattaa mennä parikin kuukautta, että ei käydä missää ulkona syömässä.

Ai niin, ja lapsi 2v3kk. Nyt kun lapsikin jo syö mielellään ravintolassa tulee käytyä useammin, samoin kuin silloin kun hän oli ihan vauva.
 
Onko buffa ja Rax ihan kunnon ruokaravintoloita? :D Mä olen aina jotenkin ajatellut, että ne on vähän heseen ja McDonaldsiin verrattavia.. :ashamed:

[QUOTE="vieras";24365599]millä logiikalla rax on kunnon ravintola mutta mäkkäri ei? :D[/QUOTE]

No niinpä, tätä mä just meinasin. :p

Me käydään vähän vaihtelevasti, parhaimmillaan kerran kuussa tai useamminkin, joskus saattaa olla kuukauden-parin tauko.
 
"Piika-äiti"
On kuule harvinaista.

Kahvilassa käydään varmaan kerran viikossa mutta ulkona ihan syömässä tosi harvoin noiden pienten kanssa.

Isojen (15-19 v) kanssa käyn sen sijaan aika usein, joka toinen kuukausi ainakin jonkun kaupunkimatkan yhteydessä.
 
Käymme ulkona syömässä useita kertoja viikossa (ei pikaruoka). Tämä johtuu ensinnäkin siitä, että olen aika innoton kokkaamaan kotona. Toiseksi miehelläni menee töissä helposti ylitöiksi, käytännössä joka ilta. En siis edes viitsi laittaa lämmintä ateriaa valmiiksi, sillä se kylmenisi pöytään joka tapauksessa. On siis kätevämpää, että tapaamme jossakin ravintolassa ja syömme koko perhe yhdessä. Teen yleensä makaronilaatikkoa tai muuta normaalia kotiruokaa, joka poikamme syö säännölliseen päivällisaikaan, mutta hän kuitenkin ruokailee kanssamme myös ravintolassa myöhemmin illalla.

Poikamme on pian 3 vuotias ja olen kotiäiti.
 
Mep
Vaihtelevasti, lomalla useammin. Keskiarvo varmaan kerran kahdessa kk.
Suosikkejamme ovat Martina, paikallinen italialainen, thaimaalainen, Rosso. Tai joku satamaravintola. Poika 6v.
 
"vieras"
Ei oikeastaan ikinä. Ei ole rahaa. Pizzalla saatetaan käydä joskus, mutta yli vuosi on siitä kun ravintolassa on käyty. Minulla ei ole edes mitään sellaista ulkona syömisen perinnettäkään, sillä minä kävin ensimmäistä kertaa elämässäni syömässä ns. oikeassa ravintolassa ollessani 19-vuotias. Pizzalla kävin ensimmäistä kertaa, kun oli 16.
 
Non compos mentis
Moni sanoo, ettei ole varaa. Me käymme kai aika usein, mutta harvoin olemme itse maksajia. Nooooh, ehkä kuulun tietämättäni johonkin "mamma betalar" -sakkiin.
 
Me asutaan pienellä paikalla jossa ei oo ns parempia ruokapaikkoja. Pitopalvelussa käydään joskus syömässä, esim varmaan parin viikon päästä viedään mun äiti sinne syömään 60v päivän kunniaksi
 
ghh
N. kerran kuussa. Joskus jopa useammin. Kesällä tuli käytyä enemmänkin, talveksi taas vähän hiljenee. Kahvloissakin käydään varmaan joka toinen viikko ja syöhän ne sielläkin jotain pullaa/pasteijaa.
 

Yhteistyössä