mitem usein käytte lasten kanssa ulkona syömässä?

  • Viestiketjun aloittaja ei hesee tai mäkkii
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lis";24368002]Eli viela isompi harvinaisuus :), mutta en siltikaan ymmarra kuinka voit kayda Norjassa asti etka mene edes ravintolaan syomaan. Ehkapa tama sailyy mysteerina ;).[/QUOTE]

Se reissu tehtiin autolla jotenka kokkailtiin ite ruoat.
Hmmm...miks mulle tulee nyt vähän sellanen olen-kasvanut-tynnyrissä-olo :D
 
täh
Se reissu tehtiin autolla jotenka kokkailtiin ite ruoat.
Hmmm...miks mulle tulee nyt vähän sellanen olen-kasvanut-tynnyrissä-olo :D
Etkö ole koskaan käynyt treffeillä? Tullut nälkä kesken kauppareissun tms? En minäkään tajua, miten voi olla mahdollista.

Ehkä et mene ravintolaan, koska arkailet kun ei ole kokemusta siitä? Asut jossain korvessa tosi kaukana kaikesta, missä lähimpään ravintolaan on 300 km?
 
"vieras"
[QUOTE="Lis";24368002]Eli viela isompi harvinaisuus :), mutta en siltikaan ymmarra kuinka voit kayda Norjassa asti etka mene edes ravintolaan syomaan. Ehkapa tama sailyy mysteerina ;).[/QUOTE]

Mä kyllä ymmärrän. Norjaan tehdään usein automatkoja, ainakin me. Silloin nukutaan leirintäalueilla mökeissä tai joskus jopa teltoissa. Käydään kalastamassa ja vuorilla ja nautitaan luonnosta. Me ainakin liikumme sen verran syrjässä, että eipä sieltä edes mitään ruokaravintoloita löydy. :)

Mutta suosittelen toki Honungille ravintolaan menoa. Mikään ei ole niin ihanaa kuin romanttinen pitkä illallinen miehen kanssa kahdestaan. Kavereidenkin seura kelpaa kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;24368062:
Etkö ole koskaan käynyt treffeillä? Tullut nälkä kesken kauppareissun tms? En minäkään tajua, miten voi olla mahdollista.

Ehkä et mene ravintolaan, koska arkailet kun ei ole kokemusta siitä? Asut jossain korvessa tosi kaukana kaikesta, missä lähimpään ravintolaan on 300 km?
Mä löysin tuon mieheni kun olin vajaa 14-vuotias, eli en ole käynyt ravintolassa treffeillä. Enkä myöskään asu korvessa. =)
 
[QUOTE="vieras";24368083]Mä kyllä ymmärrän. Norjaan tehdään usein automatkoja, ainakin me. Silloin nukutaan leirintäalueilla mökeissä tai joskus jopa teltoissa. Käydään kalastamassa ja vuorilla ja nautitaan luonnosta. Me ainakin liikumme sen verran syrjässä, että eipä sieltä edes mitään ruokaravintoloita löydy. :)

Mutta suosittelen toki Honungille ravintolaan menoa. Mikään ei ole niin ihanaa kuin romanttinen pitkä illallinen miehen kanssa kahdestaan. Kavereidenkin seura kelpaa kyllä.[/QUOTE]

Josko sitä sit piipahtais kun täyttää 30v, sen kunniaksi siis. Tai sitten en mene, saa nähdä :)
 
[QUOTE="Lis";24368002]Eli viela isompi harvinaisuus :), mutta en siltikaan ymmarra kuinka voit kayda Norjassa asti etka mene edes ravintolaan syomaan. Ehkapa tama sailyy mysteerina ;).[/QUOTE]


Itse olen kyllä käynyt Norjassa ja mies lähes joka kesä ja koskaan niillä reissuilla ei ravintoloissa olla käyty ei edes pikaruokapaikoissa. Jossain etelänreissuilla tai vaikka tallinnanristeilyllä sen sijaan tulee ravintolat tutuiksi.
 
KS
Kerran pari kuussa, yleensä thaimaalaisessa tai intialaisessa. Eivät ne mitään hienoja ravintoloita ole, mutta mukavia ja safka on hyvää. Paremmissa paikoissa, Farangissa tai vastaavassa, käydään miehen kanssa kahdestaan pari kertaa vuodessa.
 

Yhteistyössä