Mitäs tykkäsitte SAIRAALAN SYKE ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Synnytyksestä olikin tuolla jo keskustelua, mut mitäs muuten tykkäsitte ohjelmasta?

Mun mielestä se oli jotenkin vähän pliisu.. :/ Mut pitäähän se katsoa silti taas ens viikolla :)

Mä kyllä ihan tykkäsin. Erityisesti siitä synnytksestä. Muuten vähän samaa mieltä, että pikkuisen pliisu. Mutta varmaan tapahtuu enemmän myöhemmissä jaksoissa. Aion katsoa uudestaankin.

oli kyllä liian lyhyt ja jotenkin vaisu.
sanoin miehelle, kun se tehoporukka siirtyi toiselle osastolle, että eihän nuo edes kiirehdi menoaan...oon varmaan kattonu liikaa sairaalasarjoja, kun kuvittelen aina, että elvytystilanteeseen juostaan tukka putkella :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä kyl tykkäsin =)

Kysympä tässä jos joku tietäs mitähän tuolla TAYSissa oikeen kuvataan? Jotakin vastaavaa?

Siis onko sieltäkin joku sarja tulossa vai?

Kyl sie lastenpolilla oli seinässä lappu et sie kuvataan jotain dokumetarista sarjaa jne ja ketään ei kuvata luvatta plaaplaaplaa..

Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
oli kyllä liian lyhyt ja jotenkin vaisu.
sanoin miehelle, kun se tehoporukka siirtyi toiselle osastolle, että eihän nuo edes kiirehdi menoaan...oon varmaan kattonu liikaa sairaalasarjoja, kun kuvittelen aina, että elvytystilanteeseen juostaan tukka putkella :D

mäkin kiinnitin huomiota.. luulis et olis mennyt kovaa vauhtia :whistle:

No ihan tuli oma työpäivä mieleen; justiinsa tuollaista se sairaalassa on. Ei siellä ensiavussa revitä jokaiselta rintakehää sternaalisahalla auki, kuten jossain Teho-osastossa... Tai yleensäkään harvoin veri lentää tai hoitajat juoksee tukka putkella paikasta toiseen. Vaikutti aikamoisen realistiselta, aion kyllä katsella jatkossakin.

Yhteistyössä