Mitäs tykkäsitte SAIRAALAN SYKE ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Muuten ihan kiva mutta näin ruudun takaa on hyvä itsekseen arvostella toisten mokia aseptiikan suhteen. Ne vähän häiritsi.
Mitähän kaikkea sitä ite oiskaan mokaillu jos ois ruudun edessä joutunu työtään tekemään.. :D

Ai mitä mokia? Mä en huomannu mitään..

Linkitättekö sen ketjun sarjan synnytyksestä, pliis.

Entisenä tehohoitajana voin kertoa että harvoin akuuteissa tilanteissakaan juokesemalla juostaan kuten teho-osasto-sarjassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Linkitättekö sen ketjun sarjan synnytyksestä, pliis.

Entisenä tehohoitajana voin kertoa että harvoin akuuteissa tilanteissakaan juokesemalla juostaan kuten teho-osasto-sarjassa :)

Mäkin haluun lukea

Mä tykkäsin että hyvä sarja. Realistisen oloinen eikä mua mitkään mokat häirinny ku en sellasia tunnista. Noi amerikkalaiset sarjat on niin yli fiksattuja ettei niitä viitsi katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä kyl tykkäsin =)

Kysympä tässä jos joku tietäs mitähän tuolla TAYSissa oikeen kuvataan? Jotakin vastaavaa?

Siis onko sieltäkin joku sarja tulossa vai?

Kyl sie lastenpolilla oli seinässä lappu et sie kuvataan jotain dokumetarista sarjaa jne ja ketään ei kuvata luvatta plaaplaaplaa..

Siellä taitaa pitkin taloa olla niitä lappuja, mutta mun mielestä lasten polilla ei kuvata. Siinä on tietyt ihmiset ketä seurataan (vastasyntyneiden tehon hoitaja, plastiikkakirurgi, kätilö, lääkintävaksi, gastrokirurgi jne.)

nimimerkillä kameraa välttelevä :D

Yhteistyössä