Miks ton koiran pitää koko ajan pyöriä jaloissa?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Se on ilmeisestikin saanut monoa jossain vaiheessa elämäänsä, kun tuli tyttärelle, huusi jos jalka tuli lähellekin, varsinkin jos oli seinän ja jalan välissä. Mut silti sen pitää koko ajan pyöriä jaloissa, ja sitten kun jalka vähän osuu niin huudetaan ku sikaa tapettais. Aamulla se ihan ite hyppi mun jalkoja päin, ja viuviuviu. Luulis kauhukokemusten jälkeen pysyvän loitolla jaloista, mut ei. Ei siinä muuten mitään, mut mä saan sydärin kun se yhtäkkii kiljuu tuolla tietsikka pöydän alla...

Miksi oletat, että koira on saanut monoa?

Itse en siedä kun mun jaloissa pyöritään ja taatusti kävelen hieman "varomattomasti" päältä, jos ei osaa väistyä ajoissa. Sen verran vihaan sitä, että koira tulee jalkojen takana ja jos pysähdyn niin vetää kuonollaan päin jalkojani.. |O Onneksi koira on oppinut 4v aikana vihdoin seurailemaan vähän sivummalla kun liikun =) Ulkona ja tottiksessa saa olla ihan liki.

Siis ei se varsinaisesti pyöri jaloissa, mutta tulee tonne pöydän alle. Ja sit huutaa ku jalka osuu siihen. Reppana se onkin :( En tiedä mitä kaikkea se on kokenut, mutta siitä on tullu KOIRA vasta muutaman kuukauden sisällä. Ei se osannut edes leikkiä, eikä ulkoilla.

Voi surku, onneksi ei ole enää tuossa "kodissa". Oma koirani oli alkuun samanlainen (litistyi littanaksi jos käsi vähän kohosi, vapisi jne) mutta nyt yhdeksän vuoden jälkeen on ihan normaali, reipas koira. Onko löytökoira vai mistä olette sen saaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Voi surku, onneksi ei ole enää tuossa "kodissa". Oma koirani oli alkuun samanlainen (litistyi littanaksi jos käsi vähän kohosi, vapisi jne) mutta nyt yhdeksän vuoden jälkeen on ihan normaali, reipas koira. Onko löytökoira vai mistä olette sen saaneet?

Kasvattajalta sijoitukseen.... :kieh:

Meidän koira on samanlainen, pakko olla siellä missä muutkin, aina jaloissa. Noilla se on vähän "rotuominaisuus" tuo seurankipeus, haluavat olla lauman mukana. Välillä ärsyttää kun tahattomasti tulee koiraa tallattua kun sen pitää nukkua pöydän alla, tuolien takana, sohvan edessä ym...

Yhteistyössä