Mitäs tilaisin Partyliten esittelyihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konsultti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

konsultti

Vieras
Eli olen siis konsultti ja tekemässä nyt tilausta esittelytavaroista.

Te, jotka olette nähneet uuden kuvaston! Mitä haluaisitte nähdä esittelyssä?

Ihanaa löytyy niin paljon... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Mun mielestä se kuvasto oli onneton, ehdottomasti huonoin tähänastisista. Jotkin tavarat olivat kuin suoraan Hong Kongin hyllystä - ja jotkin kuin itse savityökurssilla tehtyjä :)

Kaukoidästä tuli mieleen, että onko kellään kiinnostusta siihen uutuuteen eli suitsukkeisiin ja suitsukelyhtyihin?

ne tuoksuvat viinilasit olisin halunnut nähdä.
Samoin kissa (halloween kuvastosta) ja savinen pöllö jäi mietityttämään, ne varmaan hankin kummatkin.

Missä päin sun esittely on?

Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
olisin halunnut nähdä sen valkoisen pilari-mallisen "purkin"...nimeä en muista, mut siinä oli sellaista koukeroa :D
tiedätkös mitä tarkotan... :wave:

Mahdatko tarkoittaa sitä emännän somistetta; Brokadi Loistetta? Mustakin se on kaunis. :) Sellainen pitsikohokuvioinen valkoinen lieriö, jossa sisällä votiivilasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
ne tuoksuvat viinilasit olisin halunnut nähdä.
Samoin kissa (halloween kuvastosta) ja savinen pöllö jäi mietityttämään, ne varmaan hankin kummatkin.

Missä päin sun esittely on?

Kissa, pöllö ja kirahvi mulla jo onkin eli ne vois ottaa mukaan.
Tuoksuöljytkin löytyy omasta käytöstä ja pullot jo aika vajaita eli niitä vois tilata.
Suitsukepaketin taidan tosiaan ottaa.
Se viinilasin idea mua myös kiehtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
olisin halunnut nähdä sen valkoisen pilari-mallisen "purkin"...nimeä en muista, mut siinä oli sellaista koukeroa :D
tiedätkös mitä tarkotan... :wave:

Mahdatko tarkoittaa sitä emännän somistetta; Brokadi Loistetta? Mustakin se on kaunis. :) Sellainen pitsikohokuvioinen valkoinen lieriö, jossa sisällä votiivilasi.

JUST SE, olisin halunnut tilata sen mut en viittiny näkemättä... :/
Oli tosi nätti... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
suitsukkeita olis kiva päästä haistamaan, en muuten varmaan uskaltaisi tilata kun ei tiedä kuinka voimakkaita ovat

Aivan tyypillisiä suitsukkeita, eli ei yhtään miedompia. Itse en pidä suitsukkeista...

ok, voi olla liian voimakkaita mullekin.

Viimeksi tilasin itselleni illuusio parin ja vadelma/timjami tuikkivia niihin.

Työkaveri on myös konsultti ja kehui niitä pikkuruisia suitsukejuttuja suosituiksi

Itelleni tilasin ne seinään laitettavat kynttilätelineet,sellasseet kiekurat,syyskuun tarjous muistaakseni,2 yhden hinnalla,oli muuten tosi nätit!!

Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Työkaveri on myös konsultti ja kehui niitä pikkuruisia suitsukejuttuja suosituiksi

Itelleni tilasin ne seinään laitettavat kynttilätelineet,sellasseet kiekurat,syyskuun tarjous muistaakseni,2 yhden hinnalla,oli muuten tosi nätit!!

Ne on edullisia ja niitä on paljon, mutta ne on ihan tavan suitsukkeita. jos tykkää, niin ne on varmaan ihania, mutta itselle on suitsukkeet ihan yök, joten eipä ole nämä muita kummoisempia. Kynttilät sen sijaan rules :)

Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Mun mielestä se kuvasto oli onneton, ehdottomasti huonoin tähänastisista. Jotkin tavarat olivat kuin suoraan Hong Kongin hyllystä - ja jotkin kuin itse savityökurssilla tehtyjä :)

jokseenkin samanlaiset mielipiteet. oi niitä aikoja pari vuotta sitten, niitä tuotteita kaipaan mitä silloin oli. olisin voinut ostaa vaikka koko kuvaston jos olis ollu tarpeeksi rahaa.
yksi tuote ottaa vieläkin päähän etten ostanut silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Mahtaisko mun varastoista löytyä? Itse en vielä silloin ollut konsultti, mutta innokas emäntä ja sen huomaa - poika suositteli, että laittaisin meille kotiin yhden huoneen partylite-varastoksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Olisin halunnut nähdä uudet lumikellosomisteet. Ja uutuus tuoksuista se mustaherukka/luumu tms. oli ihana :heart:

Lumikellot haluan ihan siksikin, että saan ne itselleni kotiin! :D Ja Joulunilot jouluksi. Ei vaan ole varaa tilata nyt heti kaikkea, mitä olen suunnitellut, joten vähän pitää kartottaa tosiaan ihmisten suosikkeja.

Mites noi tonttusomisteet? Kiinnostaako vielä lokakuussa vai onko liian aikaista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Mahtaisko mun varastoista löytyä? Itse en vielä silloin ollut konsultti, mutta innokas emäntä ja sen huomaa - poika suositteli, että laittaisin meille kotiin yhden huoneen partylite-varastoksi. :D

maksoi 169e kolmiosainen seinälle kiinnitettävä systeemi.

Yhteistyössä