Mä tyrmistyin ihan täysin Partyliten nykymenosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Melkein tekisi mieli tilata sut pitämään kutsut.Vois olla mielenkiintoisimmakt kotikutsut ikinä! =)

mie oon miettiny jos alkais leluesittelijäksi ;) :laugh:

Mun kaveri on leluesittelijä. Se on kuulemma todella hauskaa hommaa ja Oulussa voi alkaa leluesittelijäksi. Siitä vaan Fjongeli! :D

Mitä leluja myydään kotiesittelyissä? Kertokaa heti.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Mitä itse olen noissa PL:n esittelyissä ollut, niin konsultit on oikein korostaneet kun ovat tuotteita hehkuttaneet, ettei mitään painostusta ole ja jokainen saa tehdä hommia tasan niin leppoisaa tahtia kuin haluaa. :o

niin kauan saat tehdä kun teet paljon tulosta...

täällä yksi entinen konsultti!! lopetin koska painostus oli kova. alkuun oli puhe että piän silloin ku ehin, meni ok pari vuotta. sain lapsen, päällikkö soitti synnytyksestä seuraavana päivänä että sinun tarvis mennä pitämään kutsut ensviikolla! ei onnistunu,ei. vastas vain että eikö sillä lapsella ole isää joka voi sen aikaa hoitaa. päällikkö oli/on 40v sinkku... en pitäny äitiyslomanaikan yksiäkään kutsuja, alotin työt ja pietin parit kutsut ja taas alko hirveä painostus! oli pakko lopettaa mukava homma, yhen idiootin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Melkein tekisi mieli tilata sut pitämään kutsut.Vois olla mielenkiintoisimmakt kotikutsut ikinä! =)

mie oon miettiny jos alkais leluesittelijäksi ;) :laugh:

Mun kaveri on leluesittelijä. Se on kuulemma todella hauskaa hommaa ja Oulussa voi alkaa leluesittelijäksi. Siitä vaan Fjongeli! :D

Aikuisten leluja... you know... :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pl:
Ja partyssä konsultille maksettava korvaus vaan 20% myynnistä, mikä on musta tosi huono. Ja sit jotain kampanjoita, joissa ihan järkkymäärät pitäis olla myyntiä, et saat jonku yhden somisteen ilmaiseksi, jonka arvo esim. 60euroa! Ei ihan mitään järkeä.

mutta jos bonustat (muistaakseni 1700e/kk) saat 5% lisää ja jos tuplabonustat (muistaakseni 3400e/kk) saat 10% eli 30% myynnistä :D tuplabonustajilla vaan tahtoo tulla pakolliseksi se alvilmoitus yms

On tainnut nuo rajatkin nousta niinku pätevöityneen esittelynkin rajat, en oo kyllä satavarma. Ja nuo alv-jutut on oma ikävyys, vaikka tietty ymmärrettävä.

On tainnut nuo rajatkin nousta niinku pätevöityneen esittelynkin rajat, en oo kyllä satavarma. Ja nuo alv-jutut on oma ikävyys, vaikka tietty ymmärrettävä.

oishan se pitäny arvata! mut tosiaan joutuu tekemään todella paljon töitä sen eteen et on varaa jättäytyä "normi"töistä pois kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

aikuisten leluja :whistle:

No tuota, jos seksihullun päiväkirja -blogisikin sisälsi vain lapsellista valitusta kaksplussan moderoinnista, niin millaistahan sun leluesittely sitten olisi? "Tuossa on dildo. Kaksplussan modeilla on joku salaliitto mua kohtaan. Jätkä blaa blaa, modet blaa blaa..."?

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mistä tuolta löytää hinnaston?

et mistään, kuvastossa hinnat, hölmöä.

Ahaa, haiskahtaa kusetukselle kun ei voida hintoja laittaa esille. Empä taida mennä yksillekään kutsuille. Arvatenkin kynttilät ovat ylihinnoiteltuja jos hintoja ei voida ilmoittaa etukäteen nettisivuilla :kieh:

Mutta muuten kivat sivut. Kiitos linkistä, nyt tiedän vältellä Partylitea :flower:

oishan se pitäny arvata! mut tosiaan joutuu tekemään todella paljon töitä sen eteen et on varaa jättäytyä "normi"töistä pois kokonaan.

Täysin samaa mieltä. Ja kun et voi koskaan tietää tuleeko myyntiä 200e vai 800e niin on aika suuri epävarmuustekijä. Yks tuikkivapakettikin maksaa nykyään jo yli 10e, mikä musta alkaa oleen jo aika kova hinta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuota, jos seksihullun päiväkirja -blogisikin sisälsi vain lapsellista valitusta kaksplussan moderoinnista, niin millaistahan sun leluesittely sitten olisi? "Tuossa on dildo. Kaksplussan modeilla on joku salaliitto mua kohtaan. Jätkä blaa blaa, modet blaa blaa..."?

:whistle:

se oli tarkoitettu mun seksihullunblogiksi mut sitten kun en jaksanu luoda omaa kaksplussan-hommalle laitoin sinne. btw, jos kurkkaat sinne nyt huomaat et se on nykyisin mun hiekkalaatikko ;) seksihullun blogi on toisaalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Mistä tuolta löytää hinnaston?

et mistään, kuvastossa hinnat, hölmöä.

Ahaa, haiskahtaa kusetukselle kun ei voida hintoja laittaa esille. Empä taida mennä yksillekään kutsuille. Arvatenkin kynttilät ovat ylihinnoiteltuja jos hintoja ei voida ilmoittaa etukäteen nettisivuilla :kieh:

Mutta muuten kivat sivut. Kiitos linkistä, nyt tiedän vältellä Partylitea :flower:

Partylitellä on oikeesti ihania kynttilöitä, mut usein ne on tosiaan ihan ylihinnoiteltuja. Paitsi sitten kun ne on jossain kuukauden erikoisalessa, ni niitä saa halvalla. Tosin yleensä on ehtona, et ostaa ensin kuvastosta jotakin vähintään 20?:lla ja sieltähän ei juuri mitään sillä hinnalla saa. Tai sit tarvii ostaa vähintään kaksi kynttiläpakettia (ja silloin summaksi tulee lähemmäs 30?), et se minimisumma ylittyy. Ja siltikin saa ostaa vain kaksi aletuotetta.

Että ihan kusetusta se nykyään on.

Kai se riippuu jokaisessa vastaavassa esittelyhommassa siitä, millainen se sun "esimies" on. Onko kuinka painostavaa tyyppiä. Mulla oli Partylitella alkuun oikein mulkvisti esimies joka soitteli ja painosti jos jollain lailla mutta kas, eräänä päivänä loppui puhelut kuin seinään eikä sen jälkeen ole kukaan soitellut perään. Saan tehdä ihan niin kuin tykkään.
Tupperiin liittyessä tein heti alkuun selväksi että myyn jos myyn ja sillä selvä, en halua rikastua tai asettaa mitään tavoitteita. Homma on toiminut mun kannalta oikein mukavasti.

Mä olen ollu 3 vuotta Kotigastronomissa ja ei mitään painostusta mihinkään suuntaan ollu ikinä ja voin luvata ja vannoa, että jos mun tiimiin lähtee niin ei tule olemaan jatkossakaan! Ja jos täysipäiväisesti tekee, niin takuulla pääsee kunnon palkoille. Myyntikate on kuitenkin minimissään 20% ja parhaillaan 40% luokkaa ja jos myy hyvin (omat/ryhmän ostot minimissään 500 e/kk eli jo 3 kutsut kuussa niin pääsee tuohon melko varmasti!), niin saa bonusta, joka maksetaan suoraan rahana tilille. Mitään krääsää ei tule kaappeihin pyörimään, kampanjapalkinnotkin on ihan hyvää tavaraa ja aina on mahdollisuus valita myös lahjakortti. Itse oon kuitennu jo useemmalla satkulla S-ryhmän lahjakortteja tänäkin vuonna. Voin suositella! ;) Yyveellä voin kertoa lisääkin jos jotakuta kiinnostaa...

huutonetti on pullollaan partylitea ;)

Mullekin on vähän kertynyt ja huutikseenkin oon välillä laittanut ja myynyt edullisesti. Enää en esittelyjä ole pitänyt. Vielähän nuita on yks kaappi pullollaan ylimääräisiä, et ei kukaan tarttis? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä olen ollu 3 vuotta Kotigastronomissa ja ei mitään painostusta mihinkään suuntaan ollu ikinä ja voin luvata ja vannoa, että jos mun tiimiin lähtee niin ei tule olemaan jatkossakaan! Ja jos täysipäiväisesti tekee, niin takuulla pääsee kunnon palkoille. Myyntikate on kuitenkin minimissään 20% ja parhaillaan 40% luokkaa ja jos myy hyvin (omat/ryhmän ostot minimissään 500 e/kk eli jo 3 kutsut kuussa niin pääsee tuohon melko varmasti!), niin saa bonusta, joka maksetaan suoraan rahana tilille. Mitään krääsää ei tule kaappeihin pyörimään, kampanjapalkinnotkin on ihan hyvää tavaraa ja aina on mahdollisuus valita myös lahjakortti. Itse oon kuitennu jo useemmalla satkulla S-ryhmän lahjakortteja tänäkin vuonna. Voin suositella! ;) Yyveellä voin kertoa lisääkin jos jotakuta kiinnostaa...

Mitenhän arvasinkin, et tähän tulee näitä oman firman mainostajia mukaan? Ei niitä mausteitakaan niin hullun hyvin mene kaupaksi ja näissäkin voitot nousee sinne ylemmäksi aivan yhtälailla kuin muissakin verkostoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Mitenhän arvasinkin, et tähän tulee näitä oman firman mainostajia mukaan? Ei niitä mausteitakaan niin hullun hyvin mene kaupaksi ja näissäkin voitot nousee sinne ylemmäksi aivan yhtälailla kuin muissakin verkostoissa.

Eiköhän tuo nyt ole ihan normaalia markkinataloutta, että jokainen välikäsi ottaa omansa ja se näkyy tuotteen / palvlun tms. loppuhinnassa? Ei siitä maitopurkistakaan mene itse tuottajalle kuin murto-osa... ;)

Yhteistyössä