Meillä mies on tekemässä pihalla halkovajaa, vauva nukkuu vaunuissa ulkona, ja esikoinen on kavereiden luona leikkimässä. Tän äidin PITÄIS olla pyykkihommissa
Aiti foonailee hiuksiaan, pikkuveli kattoo telkkaa, sisko pakkaa, siskon lapset tekee tuhojansa, tyttonen konttailee tv huoneeseen, siskon anoppi+miehensa on hakemassa koiria hoitopaikasta... Muista en tieda
tyttö leikkii, mies on kavereidensa kanssa jossai ja mä lähden kohta oksentaa tästä kivusta uudestaan.. suljempa tietsikan samalla ja lähden lepäämään :/ :x
Mies on töissä, esikoinen odottelee kaveriaan kaupasta kotiutuvaksi, kaksi nuorimmaista leikkii tuolla muovilaatikon kanssa.... Minä suunnittelen raahaavani itteni keittiöön laittaakseni kanakeiton tulelle.
Mies töissä, esikoinen leikkii legoilla, kakkonen ja kolmonen on kavereillaan, nelonen kiukuttelee terassilla ilmapallolleen ja vitonen heittelee syöttötuolistaan leluja ja mä syön
Mies töissä,esikoinen ja toiseksi vanhin naapurissa kaverin luona,kolmas mummolassa,neljäs ja viides katsoo lastenohjelmia, minä koneella kuudes vatsassani.
Kokkaamaan pitäs lähteä ja siivoamaan keittiön kaappeja...
Mies pesi just auton ja alkaa vahaamaan sitä kunhan on kuivunut.
Isommat lapset pihalla ja kuopus katsoo kakkosen lasten ohjelmia.
Mä pakkailen ja tulin piipahtamaan koneella.