Hyvästi naapurisopu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapurin rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapurin rouva

Vieras
Naapurissa asuu uusperhe; nainen, naisen lapsi ja mies. Miehen lapsi on isänsä luona muutamia kertoja kuukaudessa ja tällöin lapsi käy myös meillä leikkimässä. naisen lapsi on meillä lähes "aina", ovat omani kanssa parhaat kaverukset :) Itse hoidan heitä kuin omiani; komennan, syötän, leikin ja hulluttelen.

Tiedän, että tuolla pariskunnalla on nyt jonkun aikaa mennyt huonosti eikä mies huomio naisen lasta millään lailla. Meidän lapsien kanssa touhuaa aina esim. pihalla. Nyt sain kuulla, että mies on kuulema iskenyt silmänsä minuun!! :o
Juuri tällaista sotkua en nyt kaipais...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No teet selväksi miehelle että ei kiinnosta.

Entäs hänen puolisonsa luulee, ettei ole totta? Tai että olen antanut miehelle jotain aihetta noihin tunteisiin? Siinä menee sitten lasten kaverit samassa sotkussa :/

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No teet selväksi miehelle että ei kiinnosta.

Entäs hänen puolisonsa luulee, ettei ole totta? Tai että olen antanut miehelle jotain aihetta noihin tunteisiin? Siinä menee sitten lasten kaverit samassa sotkussa :/

mistä kuulit?
oletko tehnyt selväksi ettet ole kiinnostunut?

et ole vastannut kertaakaan että oletko itse kiinnostunut miehestä?

et ole vastannut kertaakaan että oletko itse kiinnostunut miehestä?

En ole. Mies on todella mukava jne, mutta en ajattele häntä "siinä mielessä".

tietääkö nainen tästä miehen ihatuksesta? jos tietää niin jiospa ihan its eoma alotteisesti yrittäisit asiasta hänen kanssaan keskustelle. oletteko hyvissä väleissä vai vaan naapureita?

tietääkö nainen tästä miehen ihatuksesta? jos tietää niin jiospa ihan its eoma alotteisesti yrittäisit asiasta hänen kanssaan keskustelle. oletteko hyvissä väleissä vai vaan naapureita?

En tiedä tietääkö tai aavistaako jotain. En oikein viitsis mennä hienovaraisestikaan siitä puhumaan, vaikka ollaan todella hyvissä väleissä. Ajattelen, että jos minä aloitan aiheesta puhumisen, hän saattaa luulla että tunne olisi molemmin puolista... äst miten vaikeeta.
Vietän loppuillan tätä töissä pohtien.

En tiedä tietääkö tai aavistaako jotain. En oikein viitsis mennä hienovaraisestikaan siitä puhumaan, vaikka ollaan todella hyvissä väleissä. Ajattelen, että jos minä aloitan aiheesta puhumisen, hän saattaa luulla että tunne olisi molemmin puolista... äst miten vaikeeta.
Vietän loppuillan tätä töissä pohtien.

ootkos sille miehelle sanonut että tiedät?

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
No tuskin äiti lastaan laskee naisen luokse, joka "vei" hänen miehensä?
Tuo kuulostaa siltä että olet itse kiinnostunut miehestä.

Tarkoitin, että jos nainen LUULEE minun tehneen jotain asian eteen. Vaikka mitään en ole tehnyt, niin pitää minua osasyyllisenä :(

Yhteistyössä