Mitäs teilä ukot tekee just nyt =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27241558:
nooh, missäs kunnossa rollolaisen mies tuli kotiin

tietää sen kai jos on miesten kesken saunailtaa vietetty. nytkin nukuu, kun vähän väsyttää :D
mutta oli kuulemma sen arvoista. jos ihminen ryyppää harvoin ei eds joka vuosi, nin minusta on ihan oikeutettua että tulee kotiin todella vahavassa humalassa =)

Mulla mies virittää just nyt tänään ostettua Apple tv:tä toimimaan ja lapset pyörii kiinnostuneina ympärillä. Mä istun läppärin edessä ja naureskelen niiden touhuille :)

Olis ollu oikeesti mielenkiintoista lukea vastauksia ALKUPERÄISEEN KYSYMYKSEEN, eikä teidän eräiden tappelua!!!!!

Noloa ja lapsellista vallata toisten ketjut!!!

Tuo mun ukkeli lähti 50v bileisiin.
Ei hän olis halnnut, mutta sanoin etä TOTTAKAI menet, kyse on kuitenkin sun lapsuuden kaverista jonka kanssa judoilitte. Juhlat alkoivat judotatamilla ja klo 17 lähtivät saunomaan ja syömään. Varmaan muutaman olusenkin ottavat :D
Mua ei kutsuttu, enkä olis sine mennytkään, sinne ku tulee sitä "vanhaa " judoporukkaa jotka ovat kilpaillet tai valmentaneet jo silloin kun mun mies oli lapsi ja toissaan vielä harrasti judoa. ( kilpalikin ) Heillä on varmasti paljon mukavia muistoja, mulla olisi tulut vaan tylsää siellä. juu eikä kaiki tässä porukassa ole miehiä, muutama nainekin mahtuu mukaan =)

San katsoa kirjastosta lainaamiani vanhojasarjoa aivan rauhassa ja lapsukaiset voivat katsoa omia ohjelmissan.

No tässäpä syy rintakipuihin! Saunaaja olutta sydänvaivaiselle! Että kannattaisko niitä elintapoja tosiaankin muuttaa?

[QUOTE="vieras";27245110]No tässäpä syy rintakipuihin! Saunaaja olutta sydänvaivaiselle! Että kannattaisko niitä elintapoja tosiaankin muuttaa?[/QUOTE]

Noh jos niinkin harvoin kun Rollolaisen mies, alkoholia ottaa niin elintapojen muutos olisi ueammin saunominen ja juominen? Ja se tuskin kannattaa.

:)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";27245110]No tässäpä syy rintakipuihin! Saunaaja olutta sydänvaivaiselle! Että kannattaisko niitä elintapoja tosiaankin muuttaa?[/QUOTE]

haloo! KAikki saa joskus nauttia elämästä. Jos hän kerran kahden vuoden aikana ottaa ja saunoo niin se hänelle suotakoon. Hän ei muuten koskaan juo.
alkoholihna ei ole kielletty, vaan krapulaa ei saisi tulla, mutta jos ei muulloin juo ni onko tuo nyt sitten nin vakva asia. ennekään oel juonut, edes ennen kuin sairastui, ei juuri koskaan. Saunomistakaan ei ole kielletty. Sa elämä normaalia elämää kuten tähänkin asti, ei hään mikään invalidi ole, läkitys auttaa pitämän veranpaineen kurissa KAIKILLA sepelvaltimotautua sairastavilla on mahdollisuus sairastua koska vaan. kolme vuotta in kriittiintä aikaa, miehellä on jo neljäs vuosi. menossa joten sanome ttä on sanut lisäaikaa =)

Hän tekee töitä. Minunkin pitäisi, mutta täällä vaan hengaan:whistle:

Yhteistyössä