Mitäs teilä ukot tekee just nyt =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27240033]Oho! Olet löytänyt toisenkin hymiön :O
:)[/QUOTE]

No olihan se hauska.
Ensin pyysi käännöstä tekstille ja käännöksen saatuaan alkoi vikisemään, että "se vain sinun mielipiteesi etkä muita ymmärrä".
Kuvittele tuollainen lukemassa vaikka elokuvan tekstitystä!

:laugh:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
jaa, turha on ilmeisesti miestä odottaa kotiin vielä pitkään aikaan- tulee ilmeisesti kotiin vasta 21.00 jälkeen *huoh* Mulla olis ollut tänään menoa, mut saan ilmeisesti senkin jättää taas väliin

[QUOTE="vieras";27240011]Näin sinun mielestäsi. Toki et koskaan käsitä, että muitakin mielipiteitä on.[/QUOTE]

Olen monesta asiasta Mummeliisan kanssa varsin eri mieltä, mutta riista todella on tehotuotettua lihaa parempi vaihtoehto - niin ekologiselta kuin eettiseltä (ja kulinaristiselta) kannaltakin.

Voitko kiistää (perustellen, kiitos)?

Itse en muuta lihaa (kalan lisäksi) syökään - toki tämä tarkoittaa sitä, että liharuokapäivät ovat hyvin paljon harvinaisempia kuin monilla muilla.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27240124:
jaa, turha on ilmeisesti miestä odottaa kotiin vielä pitkään aikaan- tulee ilmeisesti kotiin vasta 21.00 jälkeen *huoh* Mulla olis ollut tänään menoa, mut saan ilmeisesti senkin jättää taas väliin

Vilpitön kysymys: Mitä hyvää sun miehessä on?

Tunnut monesti olevan aika pettynyt siihen.

Rautakaupassa hakemassa keittiön ja apukeittiön hanoihin varaosia. Keittiön roskakaappi on kostunut, hana vuotanut hetken(ei tosin kovin kauan koska lastulevyt eivät ole totaalisen märät).Tarkisti sitten apukeittiön hanan koska on identtinen ja poikkihan sekin liitin oli mutta se ei ole vähäisen käytön takia ennättänyt vuotaa niin että kaappi olisi kostunut.

Yhteistyössä