Mitäs teilä ukot tekee just nyt =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Tuo mun ukkeli lähti 50v bileisiin.
Ei hän olis halnnut, mutta sanoin etä TOTTAKAI menet, kyse on kuitenkin sun lapsuuden kaverista jonka kanssa judoilitte. Juhlat alkoivat judotatamilla ja klo 17 lähtivät saunomaan ja syömään. Varmaan muutaman olusenkin ottavat :D
Mua ei kutsuttu, enkä olis sine mennytkään, sinne ku tulee sitä "vanhaa " judoporukkaa jotka ovat kilpaillet tai valmentaneet jo silloin kun mun mies oli lapsi ja toissaan vielä harrasti judoa. ( kilpalikin ) Heillä on varmasti paljon mukavia muistoja, mulla olisi tulut vaan tylsää siellä. juu eikä kaiki tässä porukassa ole miehiä, muutama nainekin mahtuu mukaan =)

San katsoa kirjastosta lainaamiani vanhojasarjoa aivan rauhassa ja lapsukaiset voivat katsoa omia ohjelmissan.

Loikoaa sängyllä ja lukee digikirjaa.
Alkaa kohta kuulemma tekemään ruokaa. Possupihvejä, perunoita, suppilovahverokastiketta ja aurajuusto-punajuuripaistosta (jonka meitsi kyllä teki jo muutama hetki sitten..)

Kaverit sille ahkerasti soittelee, et eiköhän seki liukene illaksi johonkin.

Tuo mun ukkeli lähti 50v bileisiin.
Ei hän olis halnnut, mutta sanoin etä TOTTAKAI menet, kyse on kuitenkin sun lapsuuden kaverista jonka kanssa judoilitte. Juhlat alkoivat judotatamilla ja klo 17 lähtivät saunomaan ja syömään. Varmaan muutaman olusenkin ottavat :D
Mua ei kutsuttu, enkä olis sine mennytkään, sinne ku tulee sitä "vanhaa " judoporukkaa jotka ovat kilpaillet tai valmentaneet jo silloin kun mun mies oli lapsi ja toissaan vielä harrasti judoa. ( kilpalikin ) Heillä on varmasti paljon mukavia muistoja, mulla olisi tulut vaan tylsää siellä. juu eikä kaiki tässä porukassa ole miehiä, muutama nainekin mahtuu mukaan =)

San katsoa kirjastosta lainaamiani vanhojasarjoa aivan rauhassa ja lapsukaiset voivat katsoa omia ohjelmissan.

Taitaa tulla aamuyöllä kotiin? ei ne yleensä pariin jää :D

[QUOTE="...";27236059]Taitaa tulla aamuyöllä kotiin? ei ne yleensä pariin jää :D[/QUOTE]

NIIn, mitä sitten?'
KErrankos vanha kaveri täyttää 50v. seuraavan kerran varmaan ottaaki sitten kun täyttää ite 50, eli parin vuoden päästä =)

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Laitto saunan päälle ja lämmittää takkaa. Just puki takin päälleen ja menee mettään tekemään makkarapaistotikkuja :) Takassa olis tarkotus käristellä. Kohta saunaan, muksu nukkumaan about puol kasi...sen jälkeen parit lonkerot ja leffa :)

Yhteistyössä