M
mutsi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitikö?:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:moni ei kuitenkaan ole saanut sitä keskenmenoa, että....
No, tuo ei vähennä surua niiltä jotka saavat. Itse luotin näihin joihinkin ammattilaisiin ja otin rokotteen viikoilla 17+4 ja seuraavana päivänä alkoi supistelut. Nyt tiputtelee verta ja katsotaan miten käy. Mun raskaus on ollut ongelmaton alusta asti ja heti rokotteen jälkeen kävi näin.
Mä luotin vissiin siihen väärään osaan "ammattilaisia"
Ei voi sanoa että ammattilaiset suosittelee. Iso osa ammattilaisista ei suosittele. Tämä tuli opittua liian myöhään. Menin massan mukana. silti en halua, että syyllistetään rokotteen ottaneita. Kaikki ovat tehneet niin kuin on suositeltu ja siihen pitäisi voida luottaa. Toivon, että rokotteen ottaneet eivät itse kantaisi tästä syyllisyyttä ja häpeää, vaan vaatisivat oikeuksiaan näiltä "ammattilaisilta"
Niin minä ainakin teen jos huonosti käy. Toivon, että jos vauva selviää synnytykseen asti, hän olisi terve kuitenkin
Voimia muille odottaville. Samassa veneessä ollaan joka tapauksessa.
Pakko ajatella, että jotain hyvää tässäkin koko jupakassa on. Ihmiset ehkä oppivat tästä taas ajattelemaan itsekin ja luottamaan siihen vaistoonsa.. Niin on kautta aikojen mennyt. Hirveä hinta on tietty![]()
Voi sentään :´( Toivotaan että vauva pysyy mukana loppuun asti.