Mitäs te ootte mieltä näistä pankkikortti jutuista

mä en yksinkertasesti tarvi visaa, miehellä se on jos satutaan tarviin ja kerran se on vissiin sitä käyttäny, VAHINGOSSA vajaa 9 euroa makso sillä :D

kyllä tympii, siks mulla on electron.. nostan sit automaatilta jos tarvii tai mies maksaa jos on mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tykkää. sanoinkin jo meiän pankkitädille et tuun sit kerran kuussa nostaan tilin tyhjäks ja makselen käteisellä :saint: electronia en halua, en kyl ees tiä miks ja luottokortteja ei meiän talouteen tule... :|

Entäs sitten se visa debit?Katso tuosta korttilinkistä ylempää.

mahtaakohan saada meiän pankista... tarvii tiedustella :)

Ainakin op:ssa on ja Nordeassa.Katso pankkisi sivuilta kortteja.

ei näkyny siellä, kaikenlaisia muita visoja kyllä oli ja mastereita.. :/

Ehkä tulee vielä myöhemmin?Taitaa olla vielä melko uus juttu.Joskus kun op:n sivuilta noita kortteja katselin,ei ollut sielläkään vielä tuota visa debittiä.Nyt näköjään on.

mulla kait on tuo debit...ei millää muulla välii kunha maksettua saan ostokset suomessa ja ulkomailla ja plussat saan samaa vetoon B)
sirulla on jo muutamassa paikassa saanut maksaa. ja sekää ei ole ollut ongelma, paitti että jos muistas tunnusluvun ulkoa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja virkailija:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäitinä :
Mä en edes saa visaa joten pakko ottaa se elecro

ei ole pakko ottaa electronia. voit antaa kultakortin vielä uusiutua ja odotella että on se debit sitten markkinoilla.

mulla on toi elecro kun kävi niin että pikapankkikortti oli menny vanhaksi ja soitin op:hen että tilaisin uuden ni sieltä sanottiin että enään ei annteta peliä automaattikorteja et on vaan joko tää elekcrton tai sitten näitä korteja missä on tää luotto homma...ei semosia luottohommia menee rahankäyttö sit ihan rempalleen...visa elecrton on just siitä hyvä ettei voi tiliään ylittää...mielummin käytän käteistä jos voin ja saan....

En jaksanut lukea ketjua ap:n alotusta pidemmälle, mutta sen verran sanon että mä olen ainakin tyytyväinen visa electroniin.
En edes muista koska viimeksi olisi tullut vastaan paikka, jossa se ei olisi käynyt.
Toimivuus on jo nykyään huomattavasti nopeampi, eli ei kestä mitään varttia todellakaan se maksutapahtuma.
Toki käytän käteistäkin välillä, mutta useimmin asioin kortin kanssa.

Mulla on paikallisosuuspankin visa electron ja nyt myös s-kaupan visa debit niin kyllä toi visa electron on ollut tosi pätevä, olen sillä kohta maksanut 3 vuotta kaupoissa, mulla on harvoin lompakossa käteistä ja en mee sellasiin liikkeisiin missä tota korttia ei huolita, jätän sellaset kaupat kylmästi väliin ja valitsen liikkeen joka huolii ton electronin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mikä siinä Visassa nyt niin kamalaa on? Älyttömän kätevä, enkä minä ainakaan sorru mihinkään ihmeellisiin ostoksiin.

Tätä samaa minäkin ihmettelen! Miten se rahankäyttö voisi siitä yhtäkkiä muuttua ihan holtittomaksi, kun voisi ostaa Visalla? Kätevä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mikä siinä Visassa nyt niin kamalaa on? Älyttömän kätevä, enkä minä ainakaan sorru mihinkään ihmeellisiin ostoksiin.

Tätä samaa minäkin ihmettelen! Miten se rahankäyttö voisi siitä yhtäkkiä muuttua ihan holtittomaksi, kun voisi ostaa Visalla? Kätevä on.

Ja sitä ominaisuutta ei ole edes pakko kyttää ellei halua!

Meneeköhän se näin: Pankit omistaa Luottokunnan, jonka tuotteita on mm. Visa. Mikä onkaan parempi kuin myydä tämä Visa ominaisuus pankkikortin yhteydessä. Olkaa vain sitkeitä ja vaatikaa peruspankkikortti, jos ette Visaa ja sen mukanaan tuomia maksuja tarvitse - itsekin muutin Visani tavalliseksi, vaikka tiukassa se oli. Samaan hengenvetoon virkailija tosin tarjosi jo vakuutuksia. Tulos tai ulos se on pankissakin.

Yhteistyössä