Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Kiitos persikoista =) Niitä alko tekeen mieli, mutta kauppaan ei enää pääse kun tyttö on jo yöunilla.
Äkkiä se aika menee :hug: *tsemppaa tässä samalla itseäänkin*
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kiitos halista, sitä tarvitaan. Tässä mietin että ottaisko reissuun punaisen/mustan/keltainen satiinisen mekkomaisen yökkärin mukaan vai mustan läpinäkyvän.. Tykkäisköhän mies
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kiitos halista, sitä tarvitaan. Tässä mietin että ottaisko reissuun punaisen/mustan/keltainen satiinisen mekkomaisen yökkärin mukaan vai mustan läpinäkyvän.. Tykkäisköhän mies
![]()
Onko sillä yökkärillä niin väliä..? Ehkä se kuitenkin jossain vaiheessa lähtee pois päältä![]()
Mutta ottaisin sen kumpi tuntuu enempi "omalta".
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Niin totta, eipä se olisi kauan päällä. Voishan sen ehkä varalle ottaa, jos miestä vähän kiusaisin aluksi
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:No niin, siitä on hyvä lähteä. Menis aika jo eteenpäin! Mitäs sun äijän kädelle on tapahtunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:No niin, siitä on hyvä lähteä. Menis aika jo eteenpäin! Mitäs sun äijän kädelle on tapahtunut?
Joo, kelloja vois siirtää useemmalla tunnilla etiäpäin![]()
Äijä vähän urheili..ranteesta pari luuta murtunut :/ Ei onneks vaadi leikkausta, kolme viikkoo vielä tarvis kipsiä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Aletaanpa sit siirtelee kelloa.. Ainakin 24h voisi siirtää näin aluksi
, jos menee liikaa niin vois siirtää sit takaisin päin. Odottavan aika on pitkä |O . Paranemisia miehellesi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Tänään on keskiviikko ja mahtava päivä ollut. Huomenna torstai ja touhua täynnä sekin. Sitten perjantai koittaa jota olen odottanut jo piiiitkään:heart:
Maanantaina alkaa taas pojalla päiväkoti ja pian alkaa minulla työt.. Niin se aika vain männöö
![]()
Siinä teille bansku
Oletko faaraon kaveri, kun banskua tarjoot
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Tänään on keskiviikko ja mahtava päivä ollut. Huomenna torstai ja touhua täynnä sekin. Sitten perjantai koittaa jota olen odottanut jo piiiitkään:heart:
Maanantaina alkaa taas pojalla päiväkoti ja pian alkaa minulla työt.. Niin se aika vain männöö
![]()
Siinä teille bansku
Oletko faaraon kaveri, kun banskua tarjoot
Voisin mä vaikka ollakin jos mielikuvitusta alan kovasti käyttää :saint: .. Ohi oikeesti meni :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Jospa sitä menis kohta nukkumaan niin alkais huominen ja päättyisi nopeasti. Perjantaista vois kans muutamia tunteja ehkä ottaa pois sieltä täältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla olisi pakkailua ja siivoomista myös, eiköhän siinä aika mene ja pidä ajatukset muualla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla olisi pakkailua ja siivoomista myös, eiköhän siinä aika mene ja pidä ajatukset muualla![]()
Joo =) Ja tietty välillä vähän palstailet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Tietysti tulen purkaa ahdistusta ja turhautuneisuutta tänne. Kerrankin vähän erillaiset purkaukset. Myös täytyy sinua olla tukemassa, onhan tämä vaikeaa aikaa, ettei vain masennus iske! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Just tässä mietin samaa, vieraskin hävis johonkin joka puhui faaraosta että oonko sen kamu, en tajunnu :kieh: .. Niin on muilla paremmin asiat, vois silti vähän tukea antaa.. Tsemppais nyt vähän meitä että pärjätään :saint: . Monta tuntia sulla olis jäljellä? Hyvällä tuurilla vois onnistua perjantai iltana![]()