Mitäs tänne tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan nautittu miehen Suomessa olosta. Iltapaiva meni lattiakaakeleita tutkiessa ja keittioliikkeita tarkastellessa. Iloinen uutinen oli, etta varastossa on tavaraa ja loman jalkeen alkaakin keittioremppa. Huomenna on lahto lomalle 11 pv.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Just tässä mietin samaa, vieraskin hävis johonkin joka puhui faaraosta että oonko sen kamu, en tajunnu :kieh: .. Niin on muilla paremmin asiat, vois silti vähän tukea antaa.. Tsemppais nyt vähän meitä että pärjätään :saint: . Monta tuntia sulla olis jäljellä? Hyvällä tuurilla vois onnistua perjantai iltana :p

Lauantai aamuna saan hakee äijän kotiin :heart: Varmaan joskus yhdeksän aikaan..Riippuu vähän siitä millai me tytön kans herätään.
Toivottavasti sulla onnaa jo perjantaina!

Mutta onneks me tsempataan toisiamme :D

Täällä tais joskus olla joku (harmaa) faarao, joka aina jakeli banaaneita.

:laugh: :laugh: Ei vitsi ku alkaa niin naurattaa tämä meidän keskustelu! Voih sulla onki sit enemmän tunteja kuin mulla, enkä pääse tukemaan sinua. Pitäisköhän sulla olla varalla joku tukemassa sinua :D. Toivottavasti mahdollisimman pian pääset eroon piinasta! Perjantaina viimeiset tsempit sit..

Ahaa, ilmankos ku kenellekään ei bansku kelvannut. Jos jatkan vaikka sit sydämien jakoa :D. Mä niin aloin jo miettimään miestä faaraona ja että olisin hänen kamu :D.

:laugh: :laugh: Ei vitsi ku alkaa niin naurattaa tämä meidän keskustelu! Voih sulla onki sit enemmän tunteja kuin mulla, enkä pääse tukemaan sinua. Pitäisköhän sulla olla varalla joku tukemassa sinua :D. Toivottavasti mahdollisimman pian pääset eroon piinasta! Perjantaina viimeiset tsempit sit..

Ahaa, ilmankos ku kenellekään ei bansku kelvannut. Jos jatkan vaikka sit sydämien jakoa :D. Mä niin aloin jo miettimään miestä faaraona ja että olisin hänen kamu :D.

Mun tuska helpottaa perjantai-iltana siinä vaiheessa kun saan pään tyynyyn :D La aamulla sitten nähdään äijän kanssa. Vietetään ensin semmonen perhe-päivä, ja illalla sitten käperrytään suihkun kautta sohvalle sylikkäin :heart:

Onhan tää tavallaan aika huvittavaa juttelua =) Mutta kivempi näitä on seurassa miettiä. Yksin on niin tylsää.

No niin, kuulostaa hyvältä :D. Hauskaa tämä on, yksin tämä pohdiskelu ja odottaminen on suurta tuskaa. Kivempaahan se on muille jakaa vaikka ei muita kiinnosta kuin sinua :D :hug:

No niin, kuulostaa hyvältä :D. Hauskaa tämä on, yksin tämä pohdiskelu ja odottaminen on suurta tuskaa. Kivempaahan se on muille jakaa vaikka ei muita kiinnosta kuin sinua :D :hug:

Mutta aatteles jos muakaan ei kiinnostais :o Sitten sä olisit ihan yksin :'(

Onneks meitä on kaks odottavaa :hug:

Saatteko olla koko viikonlopun yhdessä?

Totta turiset! Höpöttelisin yksinäni täällä, jakaisin banskuja ja sydämiä mitkä ei kenellekään kelpaa :o, sä sentään halusit persikan :D . Me tuetaan toisiamme loppuun asti!!

Joo ensimmäinen reissu ja koooko viikonloppu yhdessä ilman häiriötekijöitä :heart: . Lapseni meneepi hoitoon =)

Totta turiset! Höpöttelisin yksinäni täällä, jakaisin banskuja ja sydämiä mitkä ei kenellekään kelpaa :o, sä sentään halusit persikan :D . Me tuetaan toisiamme loppuun asti!!

Joo ensimmäinen reissu ja koooko viikonloppu yhdessä ilman häiriötekijöitä :heart: . Lapseni meneepi hoitoon =)

Näin tehdään =)

Toivottavasti teille tulee ihana viikonloppu :hug:
Meillä päättyy pitkä ero toisistamme. Vuoden erossa olon jälkeen käynnistellään tätä perhe-elämää alusta :heart:

Tuskasta pääsin, harmi vain että tuska tuplaantui nyt :p |O .. Ei mahdettu mitn, eikä jaksettu oottaa v-loppuun :p :p .. Mites sulla sujuu? :D Minulle sitruunaa ja paljon kiitos :D :heart:

Tuskasta pääsin, harmi vain että tuska tuplaantui nyt :p |O .. Ei mahdettu mitn, eikä jaksettu oottaa v-loppuun :p :p .. Mites sulla sujuu? :D Minulle sitruunaa ja paljon kiitos :D :heart:

Oo...sun tuska päättyi jo osittain :)

Mitäs mulle, tiukkaa tekee :kieh:

Päättyi se :saint: , mutta taas alkoi.. Eikö tästä loppua tule |O |O ! Noh huomista odotellessa, jännää lähteä reissuun =)

Kyllä sä selviät! Ole vahva ja koita ajatella jotain muuta :D

Tällä hetkellä mietin uuden pakastimen ostoa :laugh: Meillä on kaks semmosta jääkaapin kokoista, ja toinen on jo täynnä marjoja, toisessa kans hiukan+lihaa ym..

Joko on tavarat pakattuna? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Tällä hetkellä mietin uuden pakastimen ostoa :laugh: Meillä on kaks semmosta jääkaapin kokoista, ja toinen on jo täynnä marjoja, toisessa kans hiukan+lihaa ym..

Joko on tavarat pakattuna? =)

Joo osittain on, en oikein tiedä mitä sitä landelle pakkaisi :o . Ei kai sitä hirveesti tarvitse. Bikinit otan mukaan jos heittäisi kahden vuoden talviturkin pois :D. Pojan kamat on jo pakattu, puuttuu vain hammasharja + tahna.

Hyvä hyvä! Niin sitä pitää! Pitäisköhän sun miettiä jos ostatte jonkun pakastinkaapin :D? Semmoisen komeron :D.

Joo osittain on, en oikein tiedä mitä sitä landelle pakkaisi :o . Ei kai sitä hirveesti tarvitse. Bikinit otan mukaan jos heittäisi kahden vuoden talviturkin pois :D. Pojan kamat on jo pakattu, puuttuu vain hammasharja + tahna.

Hyvä hyvä! Niin sitä pitää! Pitäisköhän sun miettiä jos ostatte jonkun pakastinkaapin :D? Semmoisen komeron :D.

Pakkaat ittes ni eiköhän sekin jo riitä =)
Kurkkasin tossa sun profiilin, ni sulla on poika -07. Meillä tyttö -07 :)

Mulla on varmaan jo kolmen vuoden talviturkki :o Ei vaan oo saanut aikaiseks heittää sitä pois..

Ehkä semmonen pakastinkomero olis ihan jees :D

Riittää se :D. Tuntuu epätodelliselta lähteä jonnekin, siis en olisi uskonut että pääsisin joskus johonkin lähtemään ilman poikaa :saint: .. Sit jaksaa taas arjen pyöritystä.

Ohos, pistit paremmaksi :D. Jos vesi on lämmintä niin hyppään veteen, jos minuu yllytetään niin hyppään ihan varmasti :whistle: .. Ymmärsinkö oikein että tyttösi on syntynyt syyskuussa? Profiiliasi kans vilkasin :). Mun poika helmikuussa :)

Sulla enää huominen niin ja sitten miehesi pääsee kotiin :D. Kunnon tsempit vielä sulle huomista varten

Mihinkäs sä saat pojun hoitoon? Mutta on oikeesti aivan luksusta välillä saada olla ihan ilman lasta, se tosiaan auttaa taas arjen jaksamisessa. Ja tietysti on vielä parempaa, että saa sitä lapsivapaata viettää mukavassa seurassa =)

Joo, syyskuussa on syntynyt :heart: Ihan niinkun minäkin. Kaksi neitsyttä samassa taloudessa, siinä on äijällä kestämistä :D

Alkaa ehkä hiukan jo tuo lauantai jännittään :whistle: Miten sitä osaa sitten taas elää ja olla perheenä..

Sä voit sitten pulikoida munkin puolesta :D

Yhden kaverin luokse menee ja sit ensi viikolla hänen tyttönsä tulee minulle v-lopuksi hoitoon :D. Saas nähdä miten se sit menee :o , purkaan varmaan täällä sitten sitä :saint: . Minäkin olen syyskuussa syntynyt, siis ikuinen neitsyt :D.

Niin muuttaako ex-miehesi teidän luokse takaisin? Jostain ketjusta luin kai jotain siitä, tai sit mainitsit täällä... En muista enkä jaksa nyt tarkistaa :ashamed: .. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen ja ootte onnellisia :heart: .

Mä pulikoin ja saunon oikein kunnolla :D

Kiva, että pojulla on sitten seuraa =) ja hyvin sä pärjäät sen ens viikonlopun, mä voin sit taas tsempata, jos tuntuu tekevän tiukkaa :D

Joo, muuttaa takaisin kotiin =) Jokuset tuntuu tarvitsevan pidemmän tauon, että tajuaa mikä on tärkeetä :whistle:
Nyt vaan on ongelmana, että minne me saadaan raivattua äijän vaatteille ym tavaroille tilaa :o Mä ehdotin jo että se voi ottaa vaatekaapikseen ton tytön vanhan hoitopöydän, siinä on hyvät, isot laatikot :laugh: