Mitäs sitten kun sitä miestä ei saa puhuttua siihen lapsentekoon enään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
tosiaan et ole edes vanha vielä.. ja kyllähän se ukon mieli voi muuttua, kiikutat sen katsomaa uusia vauveleita jos tutuille syntyy :) meitin oma ihan rakastui kummilapseensa kun syliinsä sen sai ja sit silti iksi kauhia vauvakuume.. no meil ei kyl muksuja ollet silloi..

voiskohan sun ukolle nousta uudelleen ? vähän ajan päästä..

Epäilen muttei sitä tietty koskaan tiedä.Mä en vaan haluaisi kauheasti yli 3 kymppisenä saada enään lapsia.Ja mies taas tietää sen:)

Miksi et halua yli 3 kymppisenä lapsia?

Olen aina ollut sitä mieltä etten halua enään silloin lapsia..

Elä vaan ala vääntämään, menetät vielä hyvän miehen ja kolmas lapsi jää silloin ainakin haaveeksi. Jos ei halua, ei halua. Odotat ja kysyt parin vuoden päästä uudelleen.

(itsekin kokenut saman)

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Elä vaan ala vääntämään, menetät vielä hyvän miehen ja kolmas lapsi jää silloin ainakin haaveeksi. Jos ei halua, ei halua. Odotat ja kysyt parin vuoden päästä uudelleen.

(itsekin kokenut saman)

en väännäkkään pahemmin(!!) joskus tulee sanottua että josko kuitenkin..mutta en syyllistä,hauku enkä vänkää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
tosiaan et ole edes vanha vielä.. ja kyllähän se ukon mieli voi muuttua, kiikutat sen katsomaa uusia vauveleita jos tutuille syntyy :) meitin oma ihan rakastui kummilapseensa kun syliinsä sen sai ja sit silti iksi kauhia vauvakuume.. no meil ei kyl muksuja ollet silloi..

voiskohan sun ukolle nousta uudelleen ? vähän ajan päästä..

Epäilen muttei sitä tietty koskaan tiedä.Mä en vaan haluaisi kauheasti yli 3 kymppisenä saada enään lapsia.Ja mies taas tietää sen:)

Miksi et halua yli 3 kymppisenä lapsia?

En minäkään halua. Kolmikymppiseks ne on tehty mun osaltani.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja höpönassuinen Homsantuusa:
Et voi tehdä mitään.

mun käveri teki tossa tilanteessa sen, että otti aikalisän avioliitosta ja muutti omilleen muutamaks kuukaudeksi ja kumpikin sai elää kuten halus.. No kamu löys baarista siittäjän ja tuli raskaaks. Ja kuinka ollakaan palasivat aviopuolison kanssa takas yhteen ja raskaus jatkui. he ovat nyt "uusioperhe" :| :| :|

Itse tyytyisin 100 kertaa mielummin kahteen lapseen, kuin eroaisin miehestäni. Saati sitten etsisin jonku toisen siittäjän. Minä haluan mieheni kanssa lapsia, en mitä tahansa vauvaa. En tajua tuommoista yhtään.

Samoilla linjoilla ollaan täälläkin.Onneksi on nuo kaksi lasta

:heart:

No jos ollaan pattitilanteessa, se voi aiheuttaa parisuhteeseen hiljalleen pahoja säröjä -liittyi erimielisyys mihin vain. Kyllä minä tunnen naisen, jolla oli aivan mieletön halu saada kolmas lapsi. Ei tullut eroa, mutta kovan kriisin se lopulta sai aikaan. Ei ole sen päättömämpää joutua kriisin lapsiluvun takia kuin minkään muunkaan ison parisuhteeseen liittyvän asian takia..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Niin..Meillä se on ikäänkuin toisinpäin... Eli mä en osaa auttaa :whistle: :ashamed:

:kieh: ei vaan,niinkun tuolla aiemmin jo laitoinkin niin kyllä mä kunnioitan silti mieheni päätöstä.

Kyllä mä ymmärrän miehenkin kannan ja olen sitä mieltä että en mä voi täysin dissata sen toiveita..Katellaan siis. Ei kuitenkaan tod. ole ajankohtasta..

Yhteistyössä