mitäs sitä on tullut tänään syötyä? etenkin laihduttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
aamupala: kahvia kevytmaidolla, pala hiivatonta ruisleipää margariinilla
välipala: rasvaton rahka mustikoilla

(tässä välissä päiväkahvit, edelleen pelkällä maidolla)

päivällinen: kasvissosekeitto, vettä
iltapala: rahka piltillä, teetä hunajalla

2 banaania, desi rasvatonta maitorahkaa, lasillinen marjakeittoa, 2 kahvia makeutusaineella, lasi rasvatonta maito, 2 tikkaria, sämpylänpuolikas keittokinkunviipaleella ja juustoviipaleella, kurkkuviipaleita, tomaattiviipale, ruisleipä kevytmaksamakkaralla ja 2 maustekurkkuviipaletta, 2tl kevytfloraa, vettä litran verran ja 1 tee makeutusaineella

Aamulla maitokahvia.

Lounaalla töissä hk:n lohikiusaus, 0,5l pepsi maxia ja kinder bueno-patukka.

Kotona kanankoipi ja kasa riisiä ketsupilla, lasi rasvatonta maitoa.

Syökää aamulla kunnolla niin ei tarvitse sortua suklaaseen :headwall:

EDIT: ja kasviksiahan ei millään ruualla ollut, mies haki kaupasta eväät kun en itse ehtinyt, ja mies myös teki ruuan, eikä viitsinyt edes pakasterehuja lämmittää.

Viimeksi muokattu:
Lounaaksi täysjyväpastaa, lihamureketta, kasviksia ja kirsikkatomaattia, päivälliseksi täysjyvämakaroneja ja nakkikastiketta, sekä suolakurkkuja. Juomaksi otin lasin maitoa.

Aamulla Vitalinea pro-rahka
Päivällä salaattia ja pala patonkia.
Iltapäivällä omena ja proteiinipatukka.
Äsken kaksi ruisleipää.
Ei todellakaan normaali päivä, kaapissa vain sattui olemaan rahka joten söin, tulin vasta kotiin joten päivällinen jäi väliin mikä ei ole yleistä.
Iltapalaksi syön vielä jotain, salaattia kananmunalla tai raejuustolla varmaankin.

"Aamupala"/lounas: about 300g naudanlihaa + 150g raejuustoa
Välipala 1: proteiinipatukka
Välipala 2: riisikakkuja about 30g
Välipala 3: 250g maitorahkaa (maustamaton)
Päivällinen: 200g naudanlihaa +100g raejuustoa.

Tuossa meikäläisen päivän eväät. Vähän yksitoikkoista mutta näin se mulla menee kun on lomalla ja voi syödä rauhassa kotona eikä tartte milloin minnekkäkin lounasravintolaan tai kahvioon mennä syömään.

Aamupalalla ruisleipää salaatilla, kurkulla, tomaatilla ja kinkulla. Kahvia pari mukia.

Lounaalla savulohisalaattia ja vaniljarahka.

Päivällisellä perunamuusia ja uunilohta, keitettyjä kasviksia.

Juu niin, mulla onkin ollut lohipäivä tänään :D

Viimeksi muokattu:
Aamulla maitorahka vehnäleseillä, kuppi kahvia.
Lounaaksi söin paistettuja munanvalkuaisia, paahtopaistia, kurkkua, tomaattia ja vähän raejuustoa
Välipalaksi banaani
päivälliseksi söin lohta, keitettyjä kasviksia, salaattia jossa myös siemeniä ja raejuustoa
iltapalaksi ajattelin vielä syödä ruisleivän juustolla ja kurkulla

En laihduta, mutta yritän olla lihomatta :D

aamupala: viilis viili, ruisleipä palanen
kahvi + 4-5 ohutta annan piparkakkua
lounas: risottoa+ rasvaton maito
päivällinen: kanaa ja pastaa
kahvi + kaks tiikerikakku palasta
pari kourallista sipsiä

joo olen laihiksella mutta tänään tuli tällainen ratkeamis päivä. kipeä lapsi valvotti yön niin jotenkin nyt tahtoo maistua turhaan kaikki mässy :/

Aamupalalla kahvia rasvattomalla maidolla, puolikas purkki rahkaa, mehukeittoa.
Välipalaksi banaani.
Lounaalla jauheliha-kasviskeittoa, ruispuikula sulatejuustosiivulla.
Välipalaksi moniviljasämpylä, kinkkua, sulatejuustoa, kahvia.
Päivällinen kauramannapuuroa, mustikoita, mehukeittoa, keitetty kananmuna, tomaattia, paprikaa, pari kinkkusiivua ja raejuustoa.
Illalla ennen nukkumaan menoa syön vielä jotain, ehkä rahkaa, ananasta ja soijarouhetta.

[QUOTE="Tiina";29503757]Tehän ette syö mitään!!! Miten te jaksatte päivän hommat? Meinaatteko jatkaa tällä ruokavaliolla loppuelämänne?[/QUOTE]

Minä paastonnut kaksi päivää ja viitenä päivänä syön 2000 kaloria. En jaksa joka päivä kituutamalla kun yritän liikkua paljon.

Aamupala: rahka, marjoja, pähkinöitä, mehukeittoa
Lounas: lohta, parsakaalta, raejuustoa
Välipala: prodepatukka, marjoja, pähkinöitä
Päivällinen: kaalikeitto, raejuustoa
Iltapala: rahka, mehukeitto

Aamupala : Granaattiomenamehua lasillinen, lidlin hedelmämysliä n 2dl, vähän rasvatonta maitoa, kahvi maidolla.
Lounas : purkillinen tonnikalaa hapanimeläkastikkeessa, puolikas omena ja 1 mandariini.
Suklaapatukka.
Päiväkahvilla: kahvin lisäksi 2 joulutorttua.
Päivällinen: perunamuussia ja juusto-kananpojannugettia, salaattia.
Jälkiruoka emmerdalen kera kolmen suklaanjäätelöä, ehkä 2- 2 1/2 dl

Ei kovin terveellistä tai laihduttavaa tänään ollut toi mun syöminen. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Tiina";29503757]Tehän ette syö mitään!!! Miten te jaksatte päivän hommat? Meinaatteko jatkaa tällä ruokavaliolla loppuelämänne?[/QUOTE]

Jos ketjussa peräänkuulutetaan laihduttajien ruokavalioita, niin eikö tuo ole vähän hassu kysymys, että meinataanko me jatkaa tällä ruokavaliolla loppuelämämme?!?

Meinaan, että en mä ainakaan ole ajatellut laihduttaa loppuelämääni :O Kyllä mulle riittää muutama kk, jotta olen tavoitepainossani, eli ei se sentään ihan loppuelämää vie.

Kunhan on kilot karistettu, niin sitten alan syömään enemmän. Tietenkin. Ja sitä kautta laihtuminen loppuu. Aivan, kuten on tarkoituskin.

3 x VLCD-tuote, eli ateriankorvikkrilla mennään, päiväkalorit n.500 kcal. Ketoosia odotellaan, hyvä olo on jo nyt. Ja avaan sateenvarjon valmiiksi niitä "et voi syödä noita lopunikäsi, mikset opettele terveellistä syömistä, ihan kauheeta kituuttamista, kuolisin nälkään, rahat menee haaskuuseen ym." kommentteja varten. Kun on syömishäiriö, niin on syömishäiriö. Älkää saarnatko pliis.

Aamupalaksi pari siivua maalaisleipää reilulla oivariinikerroksella, salaatilla, tomaatilla, kinkulla ja juustolla.
Lounaaksi pari palaa pekoni-herkkusieni-kevätsipuli-piirakkaa, pari porkkanaa ja omenan, kourallisen sipsejä ja siivun vadelma-juustokakkua.

Nyt just syön possun uunifilettä ja perunoita, rehuja en jaksanu kylkeen pilkkoa. Jälkkäriksi ehkä taas sitä vasdelma-juustokakkua.

Saatan vielä iltapalaksi paistaa burgerin itelleni sitten kun ipanat jo nukkuu, ja kaapissa on muistaakseni myös puolikas levy valkosuklaata :P

Päivän mittaan on menny lisäksi 8 mukia kahvia sokerilla ja punaisella maidolla, pari lasia spritea ja muutama kippo vettä.

Mä en kyllä tosin laihduta...

Aamupala klo 6 kaurapuuroa vehnäleseillä, raejuustolla ja sokeroimattomalla mehukeitolla

Välipala klo 9 maitokahvi, pieni kourallinen manteleita

lounas klo 12 tonnikalapastasalaatti (täysjyväpastaa, tonnikalaa vedessä, jääsalaattia, purjoa, paprikaa, kurkkua, kirsikkatomaatteja, sinappinen tillikastike), juomana Pepsi max

Välipala klo 14.30 1 prk Valion rasvatonta pehmeää rahkaa + purkki Dole Gold ananasta, maitokahvia

Päivällinen klo 18 wokkivihanneksia ja broilerinsuikaletta, raejuustoa, 2 viipaletta ruisleipää vähärasvaisella Oivariinilla

Iltapalana tulee olemaan mansikka-herukkajogurttia ja luomumysliä sekä Pepsimaxia (iski makeannälkä)

Miksi laihduttajan ruokavalioon kuuluu niin paljon kaikkea makeaa, hedelmäkeittoa, hedelmiä, keinomakeuttajaa, rahkaa makeutuksella jne? Eikö laihdutuksen yksi tärkeimmistä kulmakivistä ole sokerista vierottautuminen? Kun oikeasti pääsee eroon sokeririippuvuuudesta, voi laihdutuskin onnistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29503833:
Lihapiirakka,jossa 2 siivua juustoa,kananmuna = lounas+päivällinen
Sämpylä pelkällä juustolla(2 siiv) = aamupala
sitten se paha osuus: 3 palaa tuulonmaan torttua

Minusta paha osuus ei ole tuo torttu, vaan lähes kaikkien hivenaineiden ja vitamiinien puute. Missä kaikki vihannekset? Tuossa ei taida paljon muuta olla kuin tyydyttyneitä rasvoja, hiilihydraatteja, kolesterolia. Ainut ravintoarvoja tuova aine oli kananmuna.

[QUOTE="Milla";29503858]Miksi laihduttajan ruokavalioon kuuluu niin paljon kaikkea makeaa, hedelmäkeittoa, hedelmiä, keinomakeuttajaa, rahkaa makeutuksella jne? Eikö laihdutuksen yksi tärkeimmistä kulmakivistä ole sokerista vierottautuminen? Kun oikeasti pääsee eroon sokeririippuvuuudesta, voi laihdutuskin onnistua.[/QUOTE]

Kaikki lihavat eivät ole sokeririippuvaisia.

Terveyskeskuksen kinkku-salaatti-kurkku-"ruisleipä-sämpylä" + kahvi maidolla.
Proteiini-patukka, kourallinen pistaaseja.
Possu(file)kastike + iso pottu + puol lautasta sekalaista vihreetä rouskuvaa
Lasten kaurapuuronjämät (noin 6-8rkl, en laskenut)

Päivän mittaan olen juonut myös 2 litraa valkoista teetä.

En laihduta.

Yhteistyössä