Mitäs sit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Nyt kun saisi löhöillä niin mulle iskee tylsyys. Koulujuttuja voisi tehdä mutta ei ne oikein innosta kuitenkaan. Portfoliota ja varhaiskasvatusta olisi tuossa listassa...mutta jotenkin taas tekisi mieli tehdä jotain ompelujuttuja...sellaisia pikkuisia. Tein jo rusetin kaulaan mutta tuota samaa kangasta olisi vielä jälellä jos tekisi vaikka käsikorun?? Puuh...hei auttakaaaaaaaaaa

t2237.gif

Mitäs kaikkea kivaa tuli ??

Mie sain kosteusvoidetta/suihkusaippuaa yms. parikin pakettia, villasukkia kahdet, lankaa pari kerää, suklaata, rahaa..semmosta perusjuttua mitä tarviikin.

Lapset sai lähinnä leluja (uudet Monster high-nuket, pet shop-eläimiä pari, palapelejä, värityskirjaa) ja sit yöpukua/oloasua, villasukkaa yms.

Muutenkin mukava joulu, hyvää seuraa ja syötävää :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kangasjuttuja ei tuu mieleen, how ever..

Tollanen neulottu tuubihuivi on ihana. Löysin sattumalta tosi kivan värisen, palmikkoneuleella neulotun, ihan kaupasta.:heart:
crystal.jpg

Tai sitten tällänen.:) Epäilen kyllä että sulta taitaa löytyä jo?
palmikkoneule+021.jpg

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mie sain kosteusvoidetta/suihkusaippuaa yms. parikin pakettia, villasukkia kahdet, lankaa pari kerää, suklaata, rahaa..semmosta perusjuttua mitä tarviikin.

Lapset sai lähinnä leluja (uudet Monster high-nuket, pet shop-eläimiä pari, palapelejä, värityskirjaa) ja sit yöpukua/oloasua, villasukkaa yms.

Muutenkin mukava joulu, hyvää seuraa ja syötävää :)

Ihanaa :heart: Meillä on ollut aika lämpöset tunnelmat täällä :) Mä en näköjään osaa olla tekemättä mitään. Olen siivonnut mun työpistettä vaan koko päivän. Eikä se vaan tunnu siistiytyvän. Koko ajan tulee vaan lisää krääsää laatikoista :)

[QUOTE="vierailija";29373939]Tukehdu aapee jouluruokiin![/QUOTE]

Älä läähätä siinä, ota kinkkua.:p

[QUOTE="vierailija";29374036]Bootylle olisin toivonut jahjakorttia hammaslääkäriin niin kamalassa kunnossa hänen hampaansa ovat :([/QUOTE]

Taidat olla aika yksinäinen.:(

Ei hätää; Lispetti tässä.:hug:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä