Mitäs olette puhuneet.....

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savannahan sanoi moneen kertaan että normaalisti ovat kotona ja rauhallista elämää, HUOM DRAKONIA, esim. Täällä taas ämmät tekee omia johtopäätöksiään, tietysti sättiäkseen savannaa.

Savanna on ihana, aivan paras. Ja v****ilee vasta sitten jos hänelle on auottu päätä!!! Saahan sitä puolustautua, vai häh?!

Savannalle :hug: olet aivan paras :)

Kiitos kulta :D :hug:
tommosella palstalla vaikka jotain sano 1000000000 kerta niin he eivät ymmärrä,mutta MUN pakko heti tajua

Niinpä. Se on tuo kateus kun saa ottamaan sut silmätikuksi, en voi kuin ihailla että jaksat näitä ainaisia valittajia.

:hug: sinulle, älä anna nuiden kitisijöiden lannistaa sinua :)

ja mä olen töissä vain pe ja la ja se alkaa klo 20.00 kun mun muksut lähtevät nukkumaan,meillä on koko päiviä heidän kaa ja tekemistä ja pitääkö mun sen lomallakin tehä? :whistle: Huoh

ja niin kuin joku sanoi ettei mun mies jaksaa mua kattella 3v pitempi,niin älkää unelmoiko,en voi olla mistään ikinä toki varma,mutta mies rakasta mua todellakin sekä tosi ylpeä minusta että vaimolla löytyy mitä näyttää(töissä siis)

hahhahahahaaa...ei sulla nyt kovin hyvä kroppa oo ees, mutta mikäpä siinä jos tykkäät sitä kaikille näytellä,heh... ja naamaki niinko sanonko mikä.... taidan jättää sanomatta....heh heh

ei tarvi ees sanoa ;) kun tiedän itse kuka olen :heart:

Savannahan sanoi moneen kertaan että normaalisti ovat kotona ja rauhallista elämää, HUOM DRAKONIA, esim. Täällä taas ämmät tekee omia johtopäätöksiään, tietysti sättiäkseen savannaa.

Savanna on ihana, aivan paras. Ja v****ilee vasta sitten jos hänelle on auottu päätä!!! Saahan sitä puolustautua, vai häh?!

Savannalle :hug: olet aivan paras :)

Kiitos kulta :D :hug:
tommosella palstalla vaikka jotain sano 1000000000 kerta niin he eivät ymmärrä,mutta MUN pakko heti tajua

Niinpä. Se on tuo kateus kun saa ottamaan sut silmätikuksi, en voi kuin ihailla että jaksat näitä ainaisia valittajia.

:hug: sinulle, älä anna nuiden kitisijöiden lannistaa sinua :)

;) :D :D :hug: Kiitos

hahhahahahaaa...ei sulla nyt kovin hyvä kroppa oo ees, mutta mikäpä siinä jos tykkäät sitä kaikille näytellä,heh... ja naamaki niinko sanonko mikä.... taidan jättää sanomatta....heh heh

Savannalla ON ihan mielettömän upea vartalo ja tavattoman kauniit kasvot! Jos mulla olis yhtä upeet niin esittelisin minäkin! Älytöntä ettei saisi olla kaunis ja pitäisi kulkea jätesäkki päällä ettei vaan kukaan heikkoitsetuntoinen eukko katkeroidu.

Savannalla ON ihan mielettömän upea vartalo ja tavattoman kauniit kasvot! Jos mulla olis yhtä upeet niin esittelisin minäkin! Älytöntä ettei saisi olla kaunis ja pitäisi kulkea jätesäkki päällä ettei vaan kukaan heikkoitsetuntoinen eukko katkeroidu.

No voi kiitos :ashamed: :D :D
:D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Ma en lukenu sita ketjua jossa oli jotain kyselty mita tehda lasten kanssa, mut mihin sit paadyitte? :D

no se ketju lukettu,kun mun olis pitänyt miljoonia kerta sanoa etten halua olla kotona ja kuitenkin he olivat siitä mieltä että pitää olla kotona jokainen lasten konsertti teatteri hop-lopp tai vaikka mitä tekee lapsesta keskitymishäirisen ja vaikka mitä,tuli riita,mullakin meni hermot ja sitten mua aloitettiin haukkua,kun kukaan ei täällä kestää jos mä avaan omaa suu,niin loppujen loppuksi jätkä tuli:D ja se ketju kiitos jumalaa:D meni kiinni

Alkuperäinen kirjoittaja HilavitkutiN:
ei saa kiusata meidän savannaa. ihminen hänkin on. :hug: :flower:

:snotty: ja pahaa,ruma,naurettava,säälittävä,psykopatti,sairas,strippari,huora :D :saint:

ja pah :) oot oikeasti päivän piriste :) ilman sua ei oo palstaa :P

Näköjään mä pitään koko palsta pystyssä :laugh: :laugh:

:snotty: ja pahaa,ruma,naurettava,säälittävä,psykopatti,sairas,strippari,huora :D :saint:

ja pah :) oot oikeasti päivän piriste :) ilman sua ei oo palstaa :P

Näköjään mä pitään koko palsta pystyssä :laugh: :laugh:

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:
Siis jos mikään vaihtoehto ei sovi teille,niin miksi et vaan käytä Googlea ja katso sieltä mitä kaikkea Turussa on tekemistä lasten kanssa?

mä olen vaan tyhmää enkä osaa etsiä tapahtumia ja täällä varmasti joku on tietoinen joka vie lapsia usein jonnekin :snotty:
paitsi nyt minullakin on mielikuvitus että yleensä äidit ovat kotona ja kaksplussalla :snotty: näin sain ymmärtä tänään

Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:
Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!

oi voi,mutta mä osaan olla vielä törkeämpi jos mulle vit....laan joka kerta

Huomattu on ja välillä teet niin ilman syytäkin?!

näyttää mulle keskustelu missä tein jotain ilman syytä
Itsehän sä sen aloituksenkin teit.
Ja tässäkin ketjussa ihan selvään haluat vaan provosoida...
Mä pidin sua joku aika sitten vielä ihan hyvänä tyypppinä, mutta olen muuttanut mieltäni.

:snotty: ja pahaa, ruma, naurettava, säälittävä, psykopatti, sairas, strippari, huora :D :saint:

Sanot noi ihan itse? Turha sitten valittaa, jos joku käyttää samoja nimityksiä joskus myöhemmin.

Siis jos mikään vaihtoehto ei sovi teille,niin miksi et vaan käytä Googlea ja katso sieltä mitä kaikkea Turussa on tekemistä lasten kanssa?

mä olen vaan tyhmää enkä osaa etsiä tapahtumia ja täällä varmasti joku on tietoinen joka vie lapsia usein jonnekin :snotty:
paitsi nyt minullakin on mielikuvitus että yleensä äidit ovat kotona ja kaksplussalla :snotty: näin sain ymmärtä tänään

Eiks siellä ollut ehdotettu Hoploppia ja jotain muutakin?
Teillä on varmaan sitten niin liikkuvainen tapa elää että muiden ehdotukset on liian "rajoittuneita"..vai miten sen nyt sanois..eikä ollu millään pahalla:)

Eiks siellä ollut ehdotettu Hoploppia ja jotain muutakin?
Teillä on varmaan sitten niin liikkuvainen tapa elää että muiden ehdotukset on liian "rajoittuneita"..vai miten sen nyt sanois..eikä ollu millään pahalla:)

hmmm... ja mä sanoin heti että mä tottakai tiedän hoploppista sekä elokuvateatteri oli sunniteltu jo huomiseks,mutta mä kaipaan muuta jotain ja sitten kun kaston itsekin vaihtoehdot läpi niin voin jo mietiä paremmin mihin mennään ja mitä tehdään ja varmasti on nyt ennen jolua kaikenlaista kiva löytyy,paitsi missä?

Yhteistyössä