Mitäs mieltä *tukiaisen playboykuva*?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en ymmärrä, minkä takia johonkin tollaseen nakulehteen npääsyä pidetään jonain hienona statussymbolina naisille. Miksei vaan voi tatuoida suoraan otsaan vaikka "pälli".

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??! :o Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..

Minä en vihaa, vaikka suomalainen olenkin :D

En minäkään vihaan, lähinnä hän on vain mielestäni itsekritiikitön höntti joka oikeasti taitaa nähdä kauniin naisen tuijottavan peilistä takaisin. Toisin sanoa naurettava.

Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??! :o Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..

No vihata oli ehkä turhan vahva sana, mutta ymmärsitte pointin. ;)

No mie en itseasiassa oikein ymmärrä, että miks se herättää niin vahvoja tunteita :/ Miten ihmiset jaksaa puida sen kaikki sanomiset ja kuvat yms.

Mutta mie oonkin tosikko ja mulle noi hömppäjulkkikset on täysin yhdentekeviä :|

No vihata oli ehkä turhan vahva sana, mutta ymmärsitte pointin. ;)

No mie en itseasiassa oikein ymmärrä, että miks se herättää niin vahvoja tunteita :/ Miten ihmiset jaksaa puida sen kaikki sanomiset ja kuvat yms.

Mutta mie oonkin tosikko ja mulle noi hömppäjulkkikset on täysin yhdentekeviä :|

No ehkä siks kun se ei millään tajua,et hän on RUMA!!! v...n pyrkyri,tekopyhä ja julkisuuden kipeä!!!

Yhteistyössä