S
sanaton
Vieras
*sanaton*
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/katso-playboy-koekuva-nain-poseeraa-tukiainen#kommentit
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/katso-playboy-koekuva-nain-poseeraa-tukiainen#kommentit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??!Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??!Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..
Minä en vihaa, vaikka suomalainen olenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Moniko on jo liittynyt Facebook-yhteisöön "Johanna Tukiainen, olet perseestä "?
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??!Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Moniko on jo liittynyt Facebook-yhteisöön "Johanna Tukiainen, olet perseestä "?
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??!Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..
No vihata oli ehkä turhan vahva sana, mutta ymmärsitte pointin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Nojuu, jospa hää seuraavassa elämässään pääsee playboihin
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Eikö se oikeesti tajua, että suomalaiset vihaa sitä??!Luulee olevansa suosittu, kaunis ja haluttu julkkis. Morjesta pöytään..
No vihata oli ehkä turhan vahva sana, mutta ymmärsitte pointin.![]()
No mie en itseasiassa oikein ymmärrä, että miks se herättää niin vahvoja tunteita :/ Miten ihmiset jaksaa puida sen kaikki sanomiset ja kuvat yms.
Mutta mie oonkin tosikko ja mulle noi hömppäjulkkikset on täysin yhdentekeviä :|