Hehee Tuksusta video, heikkohermoiset varokaa

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ohhoh. :D Kauhistus. Tuo ihonväri on aika rankka.

Mutta mähän olen vain kateellinen kalpea lauta joten mun mielipiteestä ei kannata välittää. :D
mä just mietin että montako kuukautta vuodesta menee solkussa :LOL:

kropassa ei ole kyllä muuta vikaa kuin tuo karmea "rusketus". ja tekotukka.
 
mamma
no siis ihan normi naisen kroppa muuten paitsi joka naisella ei oo silikoneja. mut tosiaan mun mielestä tossa kropassa ei pitäisi olla mitään hävettävää, siinä kyllä on sit hävettävää monenkin munauksen verran et viitsii keikistellä tolle kuin joku c tai d-luokan neiti. mut ei toi kroppa tossa se ongelma ole. sitä paitsi onhan tääl ihan eliiittirouva piparista lähtien mammat kertoneet kuin he laittaa silikonit, tommosethan niist ryntäistä sit tulee....
 
En mä tiedä. Toisaalta pitää naista ihailla, ainakin on itsevarmuutta rutkasti enemmän kun mulla :/ Toinen vaihtoehto on toivoa, että koko video ja haku Playboy lehteen on joku läppä tai "hauska" vitsi :snotty:
 
siis sanokaa nyt helevetissä että miten te saatte siinä mitään videota näkymään!!! |O |O |O |O |O

miulla ei näy mitään muutaku joku lyhyt juttu tuksusta ja sitte siinä lukee että katso livekuvaa mutta mistä vitusta se livekuva näkyy!!!????? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis sanokaa nyt helevetissä että miten te saatte siinä mitään videota näkymään!!! |O |O |O |O |O

miulla ei näy mitään muutaku joku lyhyt juttu tuksusta ja sitte siinä lukee että katso livekuvaa mutta mistä vitusta se livekuva näkyy!!!????? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
öööö kelasit sie sitä sivua alespäin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis sanokaa nyt helevetissä että miten te saatte siinä mitään videota näkymään!!! |O |O |O |O |O

miulla ei näy mitään muutaku joku lyhyt juttu tuksusta ja sitte siinä lukee että katso livekuvaa mutta mistä vitusta se livekuva näkyy!!!????? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
öööö kelasit sie sitä sivua alespäin?
kelasin ja siellä on hymyn mainos ja sitte vaan yhtyneiden kuvalehtien tiedot...

laita se linkki uuestaan pliis ku mie en saa tuosta pepparin linkistä mitään näkymään...
 

Yhteistyössä