Hehee Tuksusta video, heikkohermoiset varokaa

apua
Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:
BB-Minnahan kertoi just hymyssä että joku lehti kunstantaa sille rinnat...että sitten tuksu ja minna voi yhdessä esiintyä playboyssa...aika pahannäköinen rusketus tuksulla
:eek:

mihin kohtaan se minna haluaa vielä LISÄÄ tavaraa tisseihinsä???
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sää sirkka oot aina niin rehti ja reilu! :xmas:
No en mä nyt niin reilu ole, ku sanoin etten tykkää tollasesta tukasta ja rusketuksesta. Mutta toi vartalo on ihan tavallinen, ei mikään kauhea, että sitä mun mielestä ei oo tarvis niin hirveesti soimata. moni mies pitää tollasta vartaloa todella kauniina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
Ei kai se kuvittele pääsevänsä oikeasti playboyhin? Vai eihän se oo päässyt, eihän..? :x
Nyt voin kyllä sanoa ihan rehellisesti vaikken yleensä ihmisten ulkonäköön puutu, mutta siinä on kyllä hemmetin ruma nainen.. :eek:
Miltäköhän sinä näyttäisit jos olisit ottanut epätasaisen keinorusketuksen? Vaalentanut hiuksesi? Ja laittanut pinkkiä huulipunaa? ja keikkuisit sitten humalassa korkeilla koroilla? Tuskin sen kummemmalta.
Mutta ei se tee ihmisestä rumaa. Rumaksi kutsuminen on rumaa.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis miten se on noin ruskee? :eek: täytyykö tollasen rusketuksen eteen maata ihan ympärivuorokautisesti auringossa? kun eikö purkista tule lähinnä oranssia :whistle: (muistelee sitä viimevuotista(?) bb-asukasta joka oli ihan oranssi)
Suihkurusketus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:
BB-Minnahan kertoi just hymyssä että joku lehti kunstantaa sille rinnat...että sitten tuksu ja minna voi yhdessä esiintyä playboyssa...aika pahannäköinen rusketus tuksulla
:eek:

mihin kohtaan se minna haluaa vielä LISÄÄ tavaraa tisseihinsä???
Kiinteytyksestä mun käsittääkseni ollut puhe..
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuksuhan näyttää ihan hyvää esimerkkiä kun ei häpeile läskejään. muutkin isot naiset rohkeasti esille vaan, kyllä niitä miehiä aina löytyy joukosta jotka tykkää runsaista muodoista.
Tuksu ei taida itse vaan tietää olevansa se rohkea "isompi nainen" eli ei niinkä hyvä tuo...
 
vieras
OMG!!!

Siis joo, tissit on about kokoa playboy (EHKÄ! ), mut sitten tosta muusta kropasta sais häivyttää AINAKIN 10kg et ois playboytytön mittakaavassa mahanseudulta...

Mut mikäs siinä, hyvähän se on että tyttö luottaa kykyihinsä ja kroppaansa!

Pitäsköhän itelläkin kuvauttaa ittensä... mullon kyllä paljon pienemmät ja riippuvammat tissit mut tota läsää tossa mahassa ja persiessä ois enempi kuin Tuksulla että kompensoiskohan se?
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sää sirkka oot aina niin rehti ja reilu! :xmas:
No en mä nyt niin reilu ole, ku sanoin etten tykkää tollasesta tukasta ja rusketuksesta. Mutta toi vartalo on ihan tavallinen, ei mikään kauhea, että sitä mun mielestä ei oo tarvis niin hirveesti soimata. moni mies pitää tollasta vartaloa todella kauniina.
Joo jos se vartalo on oman vaimon,mutta ei jos se vartalo rumentaa jonku lehden kantta.
rakkaus tekee aika paljon.

Jos tällä Johannalla olisi edes aivoissa jotain mikä korvaa tätä ulokonäköä,mutta kun ei ole.yks järkytys koko akka.
 
xyz
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuksuhan näyttää ihan hyvää esimerkkiä kun ei häpeile läskejään. muutkin isot naiset rohkeasti esille vaan, kyllä niitä miehiä aina löytyy joukosta jotka tykkää runsaista muodoista.
Totta kai löytyy, mutta PLAYBOYHIN ei pääse ns. tavalliset naiset. Johonkin muuhun lehteen voi päästä. Playboyhin hakee satoja (tuhansia?) naisia vuosittain, joten niillä on varaa valita kaikkein kauneimmat. JOhonkin Jalluun pääsee varmaan helpommin.
 

Yhteistyössä