Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo!

  • Viestiketjun aloittaja "jooooo"
  • Ensimmäinen viesti
minusta tuolla on ihana kroppa. olen bi, ja mun ihannenaisen kroppa on tuollainen, kurvikas, täyteläinen..... mm....
Täyteläinen kyllä on, ei siinä mitään, mutta ei niinkään kurvikas. Tai mä käsitän kurvikkaan tiimalasivartalona, kun Tuksu taas vaikuttaa omenavartaloiselta. Voi toki olla etten tiiä vartaloista yhtään mitään. Omissa muodoissa on kestämistä.
 
tuksuli
Mutta mitä sen naamalle on tapahtunut? Muutenhan toi oli vaan tollasta ankeeta seiska/hymymeininkiä, vähän tuhdimman ja selluliittisemman mimmin koikkelehtimista. Se naaman kumma ilme oli oudointa.
 
metsänpeitto
Ei tuo kroppa minusta ole kamala. Minua jäi kyllä surettamaan se, että hän ei näyttänyt oikein olevan sinut siinä tilanteessa, todella epävarmoja ilmeitä kasvoilla :/ Mutta mutta. Kai hän siellä kuitenkin omalla tavallaan vapaaehtoisesti oli.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22081018:
Ei tuo kroppa minusta ole kamala. Minua jäi kyllä surettamaan se, että hän ei näyttänyt oikein olevan sinut siinä tilanteessa, todella epävarmoja ilmeitä kasvoilla :/ Mutta mutta. Kai hän siellä kuitenkin omalla tavallaan vapaaehtoisesti oli.
Munkin mielestä aika normaali kroppa, paitsi rinnat on laitettu. Mutta noin muuten, en mä kauhistelisi tota, moni on kropaltaan noin ja ihan tyytyväinen. Se sen sijaan, mitä naamalle on tehty...:'(
Ja lisäksi se, että kun tietää, ettei noita kuvata puhtaaksi siksi, että niistä olisi ihmisille iloa, vaan siksi, että niistä olisi vahingoniloa.
 
"vvv"
[QUOTE="öööö";22080979]Pakko sanoo etten ite kyl kehtais tolla vartalolla. Ihmeen hyvät tissit sillä kyllä on :)[/QUOTE]

Parempi kuin monella tällä palstalla mitä noita kuvaketjuja katsoo
 
juupa juu, aivan järkyttävän hirveä läskikroppa, kaameat selluliitit ja vääränmallinen vyötärö ja ties mitä :headwall:

mä en tykkää tuollaisesta ylilaitetusta tekotukka-tekorusketus-sotamaalaustyylistä yhtään (ei näytä mun silmään yhtään hyvältä kenelläkään) mutta ei mua kyllä tuon kokoinen kroppa saa oksentamaan inhosta :O
 
Eikös ylipainoisia ole suomessa aika paljon :whistle: mä vähän luulen, että tuosta suurempia vartaloita on aika paljon muillakin naisilla...
Toki ne eivät kekkuloi niitä esittelemässä koko suomelle mutta mitä se haittaa jos yksi niin tekee :D ihan sama.
 
no, en puutu tuksuun muuten mutta hän on suomalaiseksi naiseksi pyöristynyt ihan kauniilla tavalla. tosin ne tissit on silikonia. mutta edelleen on vyötärö ja mittasuhteet tallella. suurin osahan kai lihoo niin että tulee esim järkyttävä maha/keskivartalo ---> peppu katoaa. eli kyllä tuolla tavalla mieluiten lihoaisin jos olisi pakko.
 
"vieras"
MITÄ???

Luin kommentit ja sit vasta katsoin videon. Luulin kommenttien perusteella että siellä on jotain verkkokalvot polttavaa materiaalia.
Minusta tuolla Johannalla on ihan hyvä kroppa ja tissit.
Millaisia kakkosnelosia täällä mahtaa olla arvostelemassa?
 
"Halikatti"
Siis nyt video on nähty, eikä minusta ollut silleen järkyttävä, ei tietysti erityisen hienolla maullakaan tehty, mutta siis ihan nätti ylipainoinen kroppahan Tuksulla on sinällään. Kuka sellaisesta sitte tykkää...
 

Yhteistyössä