Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo!

  • Viestiketjun aloittaja "jooooo"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
:LOL: Voi luoja! Siis ihan ok muuten - kiva nähdä välillä rehevämmästä naisesta tehtyä materiaalia ( ettei tunne itseään enään niin rumaksi läskiksi :whistle: ), mutta miksi juuri Tuksu, joka ei osaa poseerata, ei sitten millään... :D
 
viiras
Tuksun vartalosta en sano mitää, itselläni varmasti kauheampi, mutta sen naama! Miten se on niin omituisen näköinen...
Ja se vielä että hienosti huomaa Tuksusta sen uskovaisuuden, jos mulla olisi seurakunta niin pyytäisin ehdottomasti siskokset Tukiainen todistamaan uskostaan! Ziisus!
 
Ja eukot taas joukolla haukkuu.
Veikkaan kyllä että Tuksun rinnat on ryhdikkäämmät mitä monen palstamamman. Ja kroppakin rehevyydestään huolimatta paremmassa kuosissa mitä palstamammojen. Ainakin mitä oon nähnyt palstalaisten esittelevän niitä roikkuvia ja arpisia vatsoja kuvaketjuissa ja tissiketjussakin tais olla jos jonkinmoista tissiparia. :stick:
Omasta peilistäni ainakin näkyy sellainen ruho jonka rinnalla Tukiaisen muodot vielä tunnistaa muodoiksi. Ja kummasti meitä möhkäletä näyttää katukuvassakain näkyvän melkoisen paljon. Ettei vaan nää kommentit irtoisi yleensä juuri meidän ei niin timmien äitien näppiksiltä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22080366:
Ja eukot taas joukolla haukkuu.
Veikkaan kyllä että Tuksun rinnat on ryhdikkäämmät mitä monen palstamamman. Ja kroppakin rehevyydestään huolimatta paremmassa kuosissa mitä palstamammojen. Ainakin mitä oon nähnyt palstalaisten esittelevän niitä roikkuvia ja arpisia vatsoja kuvaketjuissa ja tissiketjussakin tais olla jos jonkinmoista tissiparia. :stick:
Omasta peilistäni ainakin näkyy sellainen ruho jonka rinnalla Tukiaisen muodot vielä tunnistaa muodoiksi. Ja kummasti meitä möhkäletä näyttää katukuvassakain näkyvän melkoisen paljon. Ettei vaan nää kommentit irtoisi yleensä juuri meidän ei niin timmien äitien näppiksiltä?
No toisaalta, nämä palstamammat sentään ovat yleensä synnyttäneetkin, mikä väistämättä vaikuttaa ruhon muotoon jollain tavalla.
 
"höh"
Mua jotenkin niin surettaa tuo nainen, ei se reppana taida itse tajuta miltä näyttää? Pihalla ku lumiukko. Eikä vaan näytä vaan muutenkin tekee.

Itse olen varmaan apaut noissa mitoissa, eikä iskis mieleenkään keikistellä nakuna julkisesti.

Toivon hänelle kaikkea hyvää, pääsis eroon päihteistä ja löytäis itsetunnon!!!
 

Yhteistyössä