Mitäs mieltä tästä vartalosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Hyvä kroppa muuten,mutta noi rinnat ei sovi noin hoikkaan vartaloon.Pienemmillä rinnoilla olisi sopusuhtaisempi.

Mutta eihän se mitään niille tisseille voi... pkkohan ne on sopia, kun ne kerta on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyvä kroppa muuten,mutta noi rinnat ei sovi noin hoikkaan vartaloon.Pienemmillä rinnoilla olisi sopusuhtaisempi.

Mutta eihän se mitään niille tisseille voi... pkkohan ne on sopia, kun ne kerta on siinä.

Tuli vaan mieleen että onko ne aidot vai onko liian pienet biksut....
Enhän mä pahalla kommentoinut,sanoin että on hyvä kroppa mutta noi tissit ei kuulu siihen.

Tuli vaan mieleen että onko ne aidot vai onko liian pienet biksut....
Enhän mä pahalla kommentoinut,sanoin että on hyvä kroppa mutta noi tissit ei kuulu siihen.

Se tuli joskus tänne palstalle ja sano, että ne on oikeesti sen omat tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
hmmm..hiukan mietityttää että ap ei ole kuvassa mutta yllättäen joku vieras löysi jopa hänen irc kuvansa.... B)

Minä laitoin irc-nikin, se löytyi aihe vapaalta. En ole kyseinen tyttö, hänen kuvansa kyllä linkitin, minusta hieno vartalo, kun yleensä hoikalla ei ole isoja rintoja, kade siis olen. Itse olen jo 32 v ja pulskakin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
hmmm..hiukan mietityttää että ap ei ole kuvassa mutta yllättäen joku vieras löysi jopa hänen irc kuvansa.... B)

Minä laitoin irc-nikin, se löytyi aihe vapaalta. En ole kyseinen tyttö, hänen kuvansa kyllä linkitin, minusta hieno vartalo, kun yleensä hoikalla ei ole isoja rintoja, kade siis olen. Itse olen jo 32 v ja pulskakin jo.

Minä en tykkää isoista rinnoista,olen itsekin hoikka ja näyttäisin hassulta jos mulla olisi isot rinnat.Olen tyytyväinen b-kuppiin ;)

Ihan hyvä kroppa ja nätti tyttö. En vaan tajua miksi pitää tehdä itsestään tuollainen blondi-barbie-bimbo pinkissä. Aina tuo sama poseeraus kaikilla, huulet törröllä ja tissit esillä.
Jos tämäkin neiti poikkeaisi valtavirrasta, niin voisi olla todellinen kaunotar .
Tuo halpis lookki, niin kuin sillä niillä Dolls typyillä, on todella säälittävää ja epäseksikästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:
höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta

Ei tykkää.Onko sitä niin vaikea tajuta? Ehkä te amiksen käuneet juntit tykkäätte tuollaisesta Tukiaistyyppisestä naiskaudesta.Katsos Reiska,makuja on monia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei tykkää.Onko sitä niin vaikea tajuta? Ehkä te amiksen käuneet juntit tykkäätte tuollaisesta Tukiaistyyppisestä naiskaudesta.Katsos Reiska,makuja on monia.

AUTS..... Jos tuo typykkä kävelee kadulla, JOKA äijä katselee, myös se sinun Mattisi. Ja Reiska ei ole amiksen käynyt, sori vain. Ja muuten, ei mitään samaa ole tuolla typyllä Tukiaisen kanssa, ei mitään. Tukiainen vanha ja veltostunut.

Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.

Joo mutta toisaalta; miksi kaikkien pitäisi tykätä? Heti vedetään kateuskortti esiin jos omaa eriävän mielipiteen.

SÄ ET VOI verrata tuota kaunista tyttöä Tukiaiseen. Ei vaan yksinkertaisesti voi verrata :o .

Ja mä luulen että tuossa haettiin sitä pointtia että hyvin monet miehet tykkää seksikkäistä ja isorintaisista naisista.

Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.

En minäkään ymmärrä miksi sitä ei saa sanoa. Milipidehän se on ja niitä tässä kysyttiin. Aivan yhtä arvokas se mielipide on kuin sinunkin omasi. Aika tylsä keskustelupalsta olis jos olis aloitus jolla sata peesiä.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

SÄ ET VOI verrata tuota kaunista tyttöä Tukiaiseen. Ei vaan yksinkertaisesti voi verrata :o .

Ja mä luulen että tuossa haettiin sitä pointtia että hyvin monet miehet tykkää seksikkäistä ja isorintaisista naisista.

Juuri tätä tarkoitin. Samaa mieltä olen. Rehellinen nainen, pisteet sulle

Yhteistyössä