Tosi luonnollisen näköiset rinnat tuolla Janita Janatuisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
:laugh: hassussa paikassa ainakin on,mites ne tonne alas on valahtanu vaikka on kiinteet pallerot |O

Näyttää tosiaan siltä, että roikkuisivat kovin alhaalla. Johtuu siitä, että olkapäät on nostettu ylös. Ehkäpä liian luonnottomat minun makuuni kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Target:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
:laugh: hassussa paikassa ainakin on,mites ne tonne alas on valahtanu vaikka on kiinteet pallerot |O

Näyttää tosiaan siltä, että roikkuisivat kovin alhaalla. Johtuu siitä, että olkapäät on nostettu ylös. Ehkäpä liian luonnottomat minun makuuni kumminkin.

kuulin kerran jutun kun miehet jutteli tissesistä,että kummat paremmat luomut vai silikonit,toinen siihen vastasi "luomut tottakai,niitä kumitissejä kun puristaa niin silmien alle tulee karmeet paiseet" :laugh:

Mitä te höpisette, onhan nuo tosi luonnollisen näköiset tissit! ..jos aateltais ihmistä joka olis synnyttänyt 3 päivää sitten.. mutta silloin vatsa ei taitais olla ihan tuon näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Mitä te höpisette, onhan nuo tosi luonnollisen näköiset tissit! ..jos aateltais ihmistä joka olis synnyttänyt 3 päivää sitten.. mutta silloin vatsa ei taitais olla ihan tuon näköinen.

Ei mulla noin alhaalla ikinä maitotissit ollu... Tuo on tosi hyvännäköinen nainen kyllä muulta osin.

Yhteistyössä