Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hyvä kroppa muuten,mutta noi rinnat ei sovi noin hoikkaan vartaloon.Pienemmillä rinnoilla olisi sopusuhtaisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hyvä kroppa muuten,mutta noi rinnat ei sovi noin hoikkaan vartaloon.Pienemmillä rinnoilla olisi sopusuhtaisempi.
Mutta eihän se mitään niille tisseille voi... pkkohan ne on sopia, kun ne kerta on siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hyvä kroppa muuten,mutta noi rinnat ei sovi noin hoikkaan vartaloon.Pienemmillä rinnoilla olisi sopusuhtaisempi.
Mutta eihän se mitään niille tisseille voi... pkkohan ne on sopia, kun ne kerta on siinä.
Tuli vaan mieleen että onko ne aidot vai onko liian pienet biksut....
Enhän mä pahalla kommentoinut,sanoin että on hyvä kroppa mutta noi tissit ei kuulu siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:hmmm..hiukan mietityttää että ap ei ole kuvassa mutta yllättäen joku vieras löysi jopa hänen irc kuvansa.... B)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:hmmm..hiukan mietityttää että ap ei ole kuvassa mutta yllättäen joku vieras löysi jopa hänen irc kuvansa.... B)
Minä laitoin irc-nikin, se löytyi aihe vapaalta. En ole kyseinen tyttö, hänen kuvansa kyllä linkitin, minusta hieno vartalo, kun yleensä hoikalla ei ole isoja rintoja, kade siis olen. Itse olen jo 32 v ja pulskakin jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Jore :No tosiasia on, että miehet kuolaa tollasen kropan perään 100-0
Alkuperäinen kirjoittaja Jore :No tosiasia on, että miehet kuolaa tollasen kropan perään 100-0
Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta
Ei tykkää.Onko sitä niin vaikea tajuta? Ehkä te amiksen käuneet juntit tykkäätte tuollaisesta Tukiaistyyppisestä naiskaudesta.Katsos Reiska,makuja on monia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta
Ei tykkää.Onko sitä niin vaikea tajuta? Ehkä te amiksen käuneet juntit tykkäätte tuollaisesta Tukiaistyyppisestä naiskaudesta.Katsos Reiska,makuja on monia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:höpö höpö, sä oletkin nainen, tsori. Miehet tykkää tuollaisesta
SÄ ET VOI verrata tuota kaunista tyttöä Tukiaiseen. Ei vaan yksinkertaisesti voi verrata.
Ja mä luulen että tuossa haettiin sitä pointtia että hyvin monet miehet tykkää seksikkäistä ja isorintaisista naisista.