Mitäs mieltä tästä vartalosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Todella kaunis vartalo. Rinnatkin on takuulla paljon kauniimmat vähemmän esille puristettuina.

Ja ei oo muuten palstalainen tämä, se oli se joku toinen.

Eikö niitä ollut kaksi?

No tää ei ainakaan ollut. Tai juu, ihan "sattumalta" tämä mimmi löysi tiensä palstalle ja siihen ketjuun kommentoi jossa näitä kuvia oli, mutta ei oo siis vakkarikirjoittaja.

Lapseton 17-vuotias mimmi kyseessä.

Eikä siis laittanut silloin itse kuviaan, vaan joku musta laittoi ekana linkin noihin kuviin. Se palstalainen taas kertoi täällä että hänen kuvansa tulee olemaan seiskassa.

*toivottavasti mun Tiimarivihko on oikeessa* :whistle: B)

Kaunis on tuossa gallerian kuvassa. Kroppa sellainen, että kääntää joka ukon pään ulkona kesällä, kun mimmi mennä sipsuttaa minarissa(paitsi meiän Pertti EI katso ;)

kaikki gallerian kuvat muokattuja. siis ei taida oikeasti mikään kovinkaan kaunis olla. kun täytyy muokkailla. niin ja kun pakkelia on se kolme senttiä saa noita-akastakin kauniin :D

minä nauroin teidän arvosteluille..... minusta kaunis nuori ja muodokas nainen. rintavarustuskin on kovasti miehen mieleen, hyvät kurvit on. kyllä miehet tykkää tuollaisista. Älkää olko kateita!

Alkuperäinen kirjoittaja buukimamma:
Noh noh, ei kai sentään noita-akasta?

voi kyllä. otetaan vaikka esimerkiksi eräs julkkis. pamsu (pamela andersson) meikin kanssa kaunis, ilman meikkiä kaikkea muutakuin kaunis. että kyllä sillä meikillä saa vaikka kenestä kauniin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvä:
minä nauroin teidän arvosteluille..... minusta kaunis nuori ja muodokas nainen. rintavarustuskin on kovasti miehen mieleen, hyvät kurvit on. kyllä miehet tykkää tuollaisista. Älkää olko kateita!

kaikki miehet eivät pidä tajuttomista tisseistä. sorge vaan. ei pidä taas yleistää.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Siis täh?! PAKSUT reidet??????? LEVEE lantio???? Siis toihan oli nainen, ei pikkuPOIKA! Aika kaposat reidet musta, ja tosi pikkiriikkinen peba/lantio. Kyllä on aika vääristyny nykyihmisen kuva naisen vartalosta.... :/

Äläs muuta viserrä. Taitaa olla silti niin, että joka kuva täällä saa kritiikkiä aina. Minä ainakin myönnän, että seksikäs ja kaunis on, ja ei ole löysää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvä:

kaikki miehet eivät pidä tajuttomista tisseistä. sorge vaan. ei pidä taas yleistää.

No jotkut pitää. Miksi pitää taas haukkua? jos ei ole hyvää sanottavaa, ei kande sanoo yhtään mitään. tyhmiä tälläset haukkumaketjut. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Siis täh?! PAKSUT reidet??????? LEVEE lantio???? Siis toihan oli nainen, ei pikkuPOIKA! Aika kaposat reidet musta, ja tosi pikkiriikkinen peba/lantio. Kyllä on aika vääristyny nykyihmisen kuva naisen vartalosta.... :/

olen samaa mieltä, en näe edes misään selluliittia.. ihan turhanpäiväistä arvostelua ja pilkun....

SUURIN osa pitää tuollaisesta kropasta, ei kaikki, mutta suurin osa. Niin se vain on. Hoikka nainen isoilla tisseillä ja nätti on turn off liki jokaisella miehellä.

Mä ihmettelin ihan samaa. Siis tosi kaunis mimmi ja hyvä kroppa ja täällä vaan löydetään vikoja. Ja meikki EI TODELLAKAAN mikään taikakalu, millä saa kenet tahansa kauniiksi. Muutenhan meillä olis koko maailma täynnä pelkkiä kaunottaria.

Tosi nätti mimmi mun mielestä, etenkin noista irc-kuvista viimeinen on todella hyvä josta näkee miten kaunis mimmi onkaan =)

Mä ihmettelin ihan samaa. Siis tosi kaunis mimmi ja hyvä kroppa ja täällä vaan löydetään vikoja. Ja meikki EI TODELLAKAAN mikään taikakalu, millä saa kenet tahansa kauniiksi. Muutenhan meillä olis koko maailma täynnä pelkkiä kaunottaria.

Tosi nätti mimmi mun mielestä, etenkin noista irc-kuvista viimeinen on todella hyvä josta näkee miten kaunis mimmi onkaan =)

Samaa mieltä.

Niin siis onhan isot rinnat hyvinkin monen ihanteena ja haaveena ja hyvinkin monet miehet niistä pitää. Muuten ei varmaan esim. silikonit olis niin yleisiä, eikä push upit ja geelillä täytetyt rintsikat.

KAIKKI ei todellakaan tykkää isoista rinnoista, mutta hyvin monet kuitenkin.

ja KYLLÄ MUUTEN SAA. vilakiseppas huviksesi jostain pamsun kuvat meikillä ja ilman. HUIMA ERO! että meikillä todellakin saa itsekustakin kauniin vaikka olisi kuinka ruma.

Joo, kiva on, ihan simpsakassa kunnossa, mutta itselleni en haluais ihan noin isoja rintoja, vaikka miehet toki kuolaiskin. vaikeuttaa jo pukeutumista (näyttää toki nätiltä bikineissä ja topeissa) ja ovat "tiellä" urheilussa. Kasvoista en sitten niin tykkääkään (mutta ei sitä tässä kysyttykään...).

ja KYLLÄ MUUTEN SAA. vilakiseppas huviksesi jostain pamsun kuvat meikillä ja ilman. HUIMA ERO! että meikillä todellakin saa itsekustakin kauniin vaikka olisi kuinka ruma.

No MITÄ väliä sillä on, onko tyttö oikeasti kaunis, vai onko hänellä vain paljon meikkiä? Häh? Ei suistu maailma radaltaan. sen sijaan ton tytön päivä voi mennä piloille, jos sattuu tällästä paskaa lukemaan netistä.

Pamsullakin on kyllä kaunis luusto kasvoissaan. Onhan hän nuhruisen näköinen ilman meikkiä, mutta kyllä hänestäkin kuitenkin näkee että kaunis on.

Kerrohan miksei kaikki sitten vaan meikkaa itseään kaunottareksi jos se on niin helppoa ja yksinkertaista?

Yhteistyössä