Mitäs mieltä olette tästä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mieheni olisi valmis aloittamaan seksin aina kun perheen pienimmät ovat nukahtaneet, mutta teini valvoo vielä pitkään ja on viereisessä huoneessa. Minä en osaa harrastaa seksiä niin, että yksikään lapsista kuuntelee tai mahdollisesti saattaisi nähdä. Eli seksikerrat iltaisin ovat kyllä historiaa. Miten itse toimitte?

jos te sanotte teinille, että käytte nyt nukkumaan ja menette makkariinne valot pois ja ovi kiinni, niin tuskimpa se teini sinne teidän huoneeseenne enää tulee. Pienempi lapsi olisi eri asia.
Eikä kai seksiä harrastaessa tarvitse kiljua kurkku suorana, mieni huokailu miehen korva juuressa ehkä riittää tyydyttämään sunkin ääntelyhalut ;)

Mitä se haittaa, jos teini on toisessa huoneessa ja pelaa tietsikalla tai kattoo telkkaa tms.?

Öööö en mä ainaskaaa osais olla relax ja nauttia siitä seksistä jos mun lapsi kattoo seinän takana telkkua. Ja mitenkä äänet? mellä ei ainaskaa mitään hiljaista seksiä ookkaa ;) Ja toiseksi se miltä siltä lapsesta tuntuu kuunnella vanhempien sekstailua seinän takana..hrrrr mikä ajatus

Ihan niinku se teini ei olis ennen kuullutkaat että sänky natisee, älkää ny sen takia antako seksielämänne näivettyä..teini ajattelee vaan että voi juma vanhukset nussii..

jos teillä ei hiljaista seksiä olekaan, niin luuletko ettei se teini voisi herätä seksinne ääniin vaikka olisikin jo nukkumassa silloin kun paneskelunne aloitatte?
Kannattaa varmaan suosiolla opetella hiljaiseen seksiin, se on vähän niinkuin pakollista lapsiperheessä...

Ei meillä äänekästä seksiä olekaan =D Mutta MINUA häiritsee se, että teini on viereisessä huoneessa HEREILLÄ. Itse muistan lapsena inhonneeni vanhempien sekstailuääniä kuten sängyn natinaa jne. Vaikka en nähnytkään mitään, mutta tietoisuus siitä...yök.

Näin kesäisin ainakin meidän talossa teini valvoo pidempään kuin me vanhemmat ja taaperot taas herää kukon laulun aikaan.
Eli jos ei meinaa ihan kokonaan seksiä lopettaa, niin kyllä se vaan on sekstailtava, vaikka teini omassa huoneessa valvoisikin.
Onneksi meillä teinin huone ei ole ihan meidän huoneen vieressä (siinä on noiden taaperoiden yhteinen huone). Ja teinillä lähes aina kuulokkeet korvilla, kun musiikkia on kuunnelta aamusta yöhön...