Mitäs mä teen?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli olenko mä nyt ikuisesti 3päivää viikossa tarjoilija,ihan tarjoilijan palkalla vai olenko strippari?Jos nyt suostun olla tarjoilija niin sitten pakko olla,en pystyy enää olemaan strippari,mut mietin sen että tarjoilijan palkka on pieni,pitääkö kuitenkin suostua?
Mä en muuta kun mietin ja mietin

Jos kumpikaan vaihtoehto ei tunnu ehdottoman oikealta miksi et vaihtaisi täysin alaa... Muistelen et miehesi oli hyvätuloinen, joten menet opiskelemaan... Tämä oli vaan tällainen äärimmäinen ratkaisu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Jos kumpikaan vaihtoehto ei tunnu ehdottoman oikealta miksi et vaihtaisi täysin alaa... Muistelen et miehesi oli hyvätuloinen, joten menet opiskelemaan... Tämä oli vaan tällainen äärimmäinen ratkaisu :)

en mä opiskelemaan meen mihinkään :p
miehellä on kyllä hyväät tulot,mutta ei se mulle riita :D ,kun olen tollainen että pitää shoppailla ja aina jotain uutta hankia,käydä mihin haluan ja että lompakko ei olisi tyhjä

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

miehellä on kyllä hyväät tulot,mutta ei se mulle riita :D ,kun olen tollainen että pitää shoppailla ja aina jotain uutta hankia,käydä mihin haluan ja että lompakko ei olisi tyhjä

Ajattelitko sitten olla strippari tai tarjoilija eläkeikään asti?

Nadian ehdotus oli hyvä. Jos kumpikaan vaihtoehdoita ei tunnu hyvältä niin opiskeleminen antaa paljon uusia mahdollisuuksia. Sellaisiakin missä voi tienäta ihan mukavasti shoppailurahaa kevyemmällä työllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Ajattelitko sitten olla strippari tai tarjoilija eläkeikään asti?

Nadian ehdotus oli hyvä. Jos kumpikaan vaihtoehdoita ei tunnu hyvältä niin opiskeleminen antaa paljon uusia mahdollisuuksia. Sellaisiakin missä voi tienäta ihan mukavasti shoppailurahaa kevyemmällä työllä.

En eläkken asti valitettavasti strippari voi olla,varma jo 35v jälkeen saan potkuja,tarjoilija en tiedä,mutta yrittäjänä ainakin pysyyn aina jos vaan voi,toi kauppa mitä nyt on,ei ole mitään,jos näin voi sanoa,mutta miehen kanssa kovat sunnitelmat mitäs avataan ja tehdään

Yhteistyössä