Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä laita ainakaan mitään housuja niin on helpompi levittää jalat!
miks mun pitää levitä niitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä laita ainakaan mitään housuja niin on helpompi levittää jalat!
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Saanko savanna laittaa sulle yhden kuvan kun mua häiritsee kamalasti että ootko se sinä :ashamed:
ammmm... hmmm...... :| no jos yv:llä vaikka
on se ollu täällä ennenkin, mut et sillon kertonu että onko vaiko eikö...mut laitan yv:llä![]()
no laita vaan tänne jos haluat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja oli nätti:Sen sun mustan olkaimettonam mekon mis oli joku kukka tms.
yöäkk en todellakaan :x en tykkä, mä tunnen itseä jotenkin läskiks sen kaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja oli nätti:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja oli nätti:Sen sun mustan olkaimettonam mekon mis oli joku kukka tms.
yöäkk en todellakaan :x en tykkä, mä tunnen itseä jotenkin läskiks sen kaa :ashamed:
Hö,hyvältä kyl näytti![]()