Mitäs luulette, miten käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mä olen patistellut mun miestä lähtemään viihteelle jo vaikka kuinka kauan. Tänään niillä on kurssin päättäjäisten alkoholipitoinen osio, ihme tapahtui ja mies lähti sinne. :o =)

Mitäs veikkaatte?
a) Mies tulee tylsistyneenä kotiin jo yhdeksältä.
b) Mies tulee kaatokännissä kotiin yhdeksältä.
c) Mies tulee pienessä sievässä kotiin joskus yöllä.
d) Mies tulee kaatokännissä kotiin joskus yöllä.
e) Mies ei tule kotiin ja mä teen aamulla palstalle aloituksen otsikolla "Mieheni ei tullut kotiin yöksi". :whistle:

Mä en oikeasti halua sitä tänne vielä muutamaan tuntiin. Ajattelin nauttia hetken rauhasta ja yksinäisyydestä kun lapset menee nukkumaan. :whistle:

Tosin epäilen että jos sillä menee myöhempään niin kunto on sen mukainen. Ilmainen viina ja tuo mun mies voi olla aika raju yhdistelmä. :D Mutta ei sillä väliä, kunhan tulee vasta kun mä olen nukkumassa.

Pakko vastata tähän että e) ja perusteluni vastauskselle ovat, että pakkohan jonkun palstalaisen miehen on tänäänkin kadottava, että vimme sittten yhdessä miettiä missä hän on.... :snotty: :snotty:

tosi mielelläni vastaisin että c)

Annan varmasti nukkua aamulla. :) Tuo käy niin harvoin missään että saa kyllä ihan rauhassa levätä ja potea krapulansa.

Siis olettaen että se on täällä aamulla. :D

Just meinasin tulla päivittämään tilanteen, kiva että jotakuta kiinnostaa. :D
Jotain c:n ja d:n väliltä taisi olla. Kolmelta tuli kotiin. Kävellen oli tullut eli kaatokännissä ei ollut. Sen verran hönössä kuitenkin ettei normaali töniminen lopettanut kuorsausta yöllä kuten normaalisti. :D Ja oli se käynyt kaksi biisiä vetämässä karaokessa. :ashamed: Toisen biisin aikana oli kuulemma ongelmia nähdä niitä sanoja. :laugh:

Mies heräsi jo yhdeksältä. Aikansa se tuossa pyöri ja otti sitten Buranan. Se pahensi vaan päänsärkyä. :/ Passitin miehen sitten tonne makuuhuoneeseen lepäilemään.

Yhteistyössä