Mitäs lauantai-iltaan ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täällä tuli karpalopiirakka uunista. Niiin mahtava tuoksu.

Harmittaa vaan kun tytöllä koko loma mennyt enemmän ja vähemmän nuhassa ja yskässä. Nyt yskä pahentunut, joten huomenna lekuriin ettei vaan ole keuhkoputkissa. :(

Muuten ihana loma kohta takana. :heart:

just tultiin lapsen kanssa luistelemasta. Ihan mahtava seurata miten tuo lapsi joka kerta osaa vähän paremmin mennä luistimilla. Kyllä sitä nuorena parhaiten oppii ja intoa riittää! Kohta oma tekemää pizzaa, siivous loppuun ja saunaan.

just söin kunnon pihviä ja salaattia, jälkkäriksi hedelmäsalaattia ja kinuskikastiketta. Meilläkin luvassa illaksi leffa ja täytetyt patongit(katkarapu). Ja sit olen ihan innoissani, kun löysin sodastream vissyvesimakuja- ei sellasia ällöjä makeutettuja vaan ihan vesimakuja :D

Tultiin kaupoilta, kirppiskierros tehtiin ei ostoja löytynyt. Pesukoneet päällä, saunakin kohta "tulille" ja sit poikien kans poppareita, mehua, itselle pestopuusteja ja herra sandels ;)
Aivan ihanaa, kun lomalla ei aikataulupakkoja vaan saadaan olla miten halutaan ja mennä miten huvittaa :)

Tultiin miehen siskon kanssa myös kaupoilta. Pari ihanaa uutta vaatetta uudella tulokkaalle löysin. Myös muille lapsille jonkun paidan löysin kullekin. Nyt just tehdään fajitaksia tai siis muut tekee esivalmisteluja ja mä oon koneelle ;). Mennään saunaan ihan just ja syödään sen jälkeen. Lapset sitten onkin valmiita nukkumaan. Sen jälkeen pelaillaan jotain aikuisten peliä, kun kerrankin vieraita ja mahdollisuus sellaiseen. Esikoista kovasti odotan kotiin lapin reissulta, arvioitu aika on noin yhdeksän maissa.

Jaha, mie kävin kirjastossa ja kaupassa tänään, muuten otan tänään rennosti, lueskelen
ja palstailen, höpisen miehen kanssa. :D
Oli kyllä tuo kirjasto ja kauppareissu rankka, imi voimat kropasta. :|

Aamupäivän touhuja kyselinkin toisessa ketjussa aiemmin...
Siivosin sitten ruokailun jälkeen pöytää, jotenkin seisoin vinossa niin naks....selkä jumiin. Tässä sitten särkylääkkeen kanssa maataan. Takaisin ei saanut heti naksautettua.
Tämä sama koettu tasan viis vuotta sitten -silloinkin oli hiihtoloma alkamassa....

Käytiin pikasesti parissa kaupassa päivällä ja sit mies kiipes katolle tiputtamaan lumia alas - mä lapioin sit tippuvia pois terasseilta ja autotallin edestä. Loppu ilta meneekin sit siinä et vakuuttaa lihaksistonsa siitä et seuraavaan vastaavaan tääkkiin menee taas tovi...
Tirppa näyttäis pian nukkuvan istualteen (kahlas jatkuvasti nivusiaan myöden hangessa pari tuntia), joten mennään sit miehen kans kahdestaan saunaan kunhan miniakka sammuu.

Yhteistyössä