Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mulla oli äsken oikein isossa tuopissa batterya+viinaa.Ja kohta haen ananassiiderin.
Baariin olisin halunnut tänään lähtee mut en saanut kaveria mukaan joten istun koneella ja juon yksin. Eiks oo säälittävää? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mulla oli äsken oikein isossa tuopissa batterya+viinaa.Ja kohta haen ananassiiderin.
Baariin olisin halunnut tänään lähtee mut en saanut kaveria mukaan joten istun koneella ja juon yksin. Eiks oo säälittävää? :xmas:
Tuu tänne
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Light jaffaa tässä hörppäilen.
Kunhan et mene nostamaan mitään ketjuja niin ei lainkaan säälittävää![]()
Jos oikein muistan...
Jaamuttamullaeiookaanlasia :ashamed:
Tupperin muovimukista vaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Ja Karussa, minä näin, ihan ite näin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Ja Karussa, minä näin, ihan ite näin :saint:
Hemmetin takinkääntäjä! :kieh:
Eka puolustaa mua ja sit kuukausien päästä syyttää! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mulla oli äsken oikein isossa tuopissa batterya+viinaa.Ja kohta haen ananassiiderin.
Tuu tänne
Minne? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mulla oli äsken oikein isossa tuopissa batterya+viinaa.Ja kohta haen ananassiiderin.
Tuu tänne
Minne? :attn:
meille.Mis asut?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Essi, hieno homma!Eikös vaan helpannut?