Mitäs kiellettyä on tullu tänään tehtyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä pälkähti päähäni, kun meillä on ollut niin huippuhauska päivä.

Kauppareissun jälkeen jätin pienet autoon nukkumaan (paha äiti).

Laitettiin 5-vuotiaan kanssa grilli tulille ja löhöttiin bikineissä lepotuoleissa (se lapsi saa ihosyövän).

Grillattiin nakkeja ja juustomakkaraa, kokkasin ranskalaiset uunissa, enkä jaksanut pilkkoa salaattia. (huono, huono. Ne saa ties mitä karsinogeenejä ja vuoden tarpeiksi nitriittiä tuollaisesta nakkimäärästä. Syöpä tulee. Ja ne rehutkin puuttui siitä einesranskisten[voitteko kuvitella?] kyljestä.)

Join siiderin ruuan kanssa. (Keskellä päivää. Lasten nähden. Niistä tulee alkkiksia, tai muuten vaan epätasapainoisia.)

Pienin nukkuu edelleen autossa. 5v. ja 2v. painelee kahdestaan tuolla pihamaalla. (Ampukaa viimeistään tästä jos ei muusta.)

No, istuin koko aamun netissä kun lapsi oli eskarissa. Olis ollut asioitavaa, ja talossa tietysti siivottavaa. Olen tehny 3 raskaustestiä kun en uskonut viivaa ekassa. Nyt ajattelin olla kertomatta miehelle :D muutamaan päivään.

Mä olen ollut tänään tosi kiltti, tosin syötiin isommilta lapsilta salaa jäätelöt, kun ekaluokkalainen tuli muita aiemmin koulusta kotiin. Isommille tulis varmasti elinikäiset traumat jos tietäis...

mä en oo malttanu ihan vaan olla ja levätä kuten pitäs....ja mun pitäs olla vaan ilonen kun oon pääsy näin vähällä ( kaatui eilen puu päälle) ja oon hengis .... mutta mua turhauttaa jo nyt kauheesti olla näin KIPEE JA AVUTON :o |O |O

Yhteistyössä