mitäs jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Olen tässä miettinyt, että onko mahdollista saada keskenmeno niin että luulee sitä kuukautisiksi. Onko kivut niin kamalat et ei voi luulla.

Mulla oli ennen n.3 päivää kestävät menkat ja nyt (imetän vielä) tuli ensimmäistä kertaa 8pv. ihan kirkasta verta, koko ajan ja paljon?? Mitä jos oli keskenmeno, mut ei mee lääkäriin.. seuraako siitä jotain?

Kyllä ne yleensä tulee kaikki rippeetkin sieltä pois.
JOS sinne jotain istukan yms rippeitä tahtoo jäädä niin sen kyllä tietää sitten. Eli tiputtelu ja vuoto kestää kauan ja voi jopa nousta kuume. Silloin on syytä mennä lekuriin.

Mulla oli yksi keskenmeno niin että luulin kuukautisiksi. Vuoto oli ihan samanlaista kuin kuukautistenkin aikana ja maha oli kipeä vain yhtenä päivänä ja silloinki aattelin et se on vain normaalia kuukatiskipua. Kovat kivut tuli vasta myöhemmin, kun vuotokin oli jo loppunut ja sitten menin lääkäriin ja siellä sanoivat olleen keskenmeno. Lääkäri otti nimittäin raskaustestin ja näytti vielä vahvasti positiivista.

minulla on ollut yksi keskenmeno. raskaus oli varmasti alkanut, koska se testattiin neuvolassa ja aikaisemmin jo kotona. raskaus kuitenkin meni kesken ja vuoto oli samanlaista kuin kuukautisten aikaan, mutta kipuja ei ollut lainkaan vaikka kuukautisten aikaan olen hyvinkin kipeä. en käynyt lääkärissä, koska neuvolassa sanoivat että yleensä tulee itsestään pois ilman että tarvitsee kaavintaa.

Yhteistyössä