Keskenmenoko??!

Mulla alkoi menkat ihan normaalisti ja ajallaan pääsiäisen aikaan. Ihmetytti vain kun vihloi ja kouristeli alavatsaa aika kovasti, en pystynyt niinä hetkinä liikkumaan.. :/ Sitten kuitenkin ne kivut loppuivat ja menkat ihan tavalliset. Sitten eilen menin vessaan ja pönttöön oikein "hulvahti" verta ja semmonen verinen möykky :'( (ihan kirkkaanpunasta verta kun kk-vuoto oli jo hieman ruskehtavaa, nyt näyttää niinku menkat olis tullu uudestaan kun vuotaa sen verran paljon) En siis tiennyt olevani raskaana jos tuo keskenmeno oli..Ja viime kuussa menkat tuli ihan ajallaan et ei se kovin pitkällä voinutkaan olla..!? Säikähdin kyllä pahasti. Onko kellään ollut vastaavaa? Olisin hyvin kiitollinen..
 
Mulla on ollu 2 keskenmenoa ja raskaustesti on saattanut keskenmenon jälkeen näyttää vielä kahden viikonkin päästä positiivista.Kestää aikansa ennenkuin ne ns.raskausarvot laskee.
Jos epäilet että se oli keskenmeno niin tee testi.Asia varmistuu sillä.
Naistenklinikka neuvoi minulle niin viimeisimmän keskenmenon jälkeen.
 
epätietoinen
Liittyykö keskenmenoon aina vuoto? Eli siis jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa (valkovuotoa lukuunottamatta) alkuraskauden aikana, niin voiko minulla silti olla tapahtunut keskenmeno.? Huomaako siis sen aina, jos tulee keskenmeno sen jälkeen, kun on plussannut? Pelottaa ajatus siitä, että menisin ekaan ultraan eikä siellä olisikaan mitään...

Onko keskenmeno jotenkin todennäköisempi toisilla kuin toisilla? Tarkoitan siis sitä, että onko esim. todennäköisempää mitä vanhemmaksi tulee tms?
 
Kuulemani mukaan keskenmenoon liittyy aina verenvuoto ja vatsakivut.Mulla on ollu 3 keskenmenoa ja joka kerralla on tullut verta ja sattunut vatsaan kuin menkkojen aikaan mutta vain kivuliaammin.Viimesimmällä kerralla tuli verinen klöntti ja viikon verran verisiä hyytymiä.
Nyt oon raskaana ja eka ultra edessä ja pelkään että raskaus olisikin ulkopuolinen tai tuulimuna tai että kaikki ei ole kunnossa..
Jos oot plussannu ni raskaana oot mut noi edellä mainitut munki pelot on mahdollisia ja ne selviää sitten ultrassa.
 
DIESELmom harmaana
mulla alkoi keskenmeno hyvin pienellä rusehtavalla vuodolla. ja sitä jatkui neljä viikkoa kunnes rv 12+ jotain ultrassa todettiin ettei alkion sydän anää syki ja jouduin kaavintaan. eli aina ei ole kipuja eikä suurta vuotoa.

se vaan oli jännä mitä monen muun saman kokeneen kanssa olen jutellut niin usein äidillä itsellään on jo hyvissä ajoin aavistus että nyt ei ole enää vauvaa. eli jotenkin tulee olo kun ei olisikaan raskaana. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 15:06 epätietoinen kirjoitti:
Liittyykö keskenmenoon aina vuoto? Eli siis jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa (valkovuotoa lukuunottamatta) alkuraskauden aikana, niin voiko minulla silti olla tapahtunut keskenmeno.? Huomaako siis sen aina, jos tulee keskenmeno sen jälkeen, kun on plussannut? Pelottaa ajatus siitä, että menisin ekaan ultraan eikä siellä olisikaan mitään...

Onko keskenmeno jotenkin todennäköisempi toisilla kuin toisilla? Tarkoitan siis sitä, että onko esim. todennäköisempää mitä vanhemmaksi tulee tms?
Voin nyt tuoreeltaan sanoa että keskenmenoon ei ole välttämättä aina vuotoa tai mitään kipua.. Itse sain tietää vasta nyt np-ultrassa rv 12+1 että sikiö on kuollut rv 9 eikä minulla missään vaiheessa ollut vuotoa tai mitään muutakaan kipua, mutta ei minulla myöskään ollut mitään raskaus oireita....
Tuosta todennäköisyydestä en osaa sanoa mitään.
 

Yhteistyössä